امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهشهر به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

کد خبر : 84516 17 مرداد 1398
پ

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت
متن خبر به شرح ذیل میباشد:

'نون و القلم و ما یسطرون' سوگند به قلم و آنچه می نگارد .

هفدهم مرداد روز خبرنگار در ایران که منشاء نامگذاری آن سالروز حمله ناجوانمردانه نمادهای جهل و تاریکی به مرکز فرهنگی ایران در افغانستان و شهادت خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی محمود صارمی معطوف می شود در هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم .

خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسوولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه و وجدان بیدار جامعه اند که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و بی شک سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسی ، اجتماعی و امنیتی جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر ، دشوار و در عین حال بسیار حیاتی است.

عزم راسخ ، تعهد بی بدیل ، پایداری و همت والای پیام آوران عرصه سترگ رسانه ، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر که همواره مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های جامعه را هنرمندانه با واژگان می آمیزند ، ارزشمند و ستودنی است.

ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به همه طلایه داران عرصه خبر و خانواده بزرگ مطبوعات خصوصا اصحاب رسانه شهرستان بهشهر، از همراهی ، توجه و اهتمام ویژه این عزیزان در انعکاس اخبار و فعالیت های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام در این شهرستان قدردانی کرده و برای خبرنگاران متعهد و کوشا که آگاهی را حق مردم می دانند و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه هم نوعان خستگی ناپذیر و پر تلاش خود می کوشند سلامتی ، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسئلت می کنم.

هادی خنجری
فرماندار شهرستان بهشهر 

اشتراک گذاری
پیوند ها