امروز : 6 اردیبهشت 1403

دیدار فرماندار محترم شهرستان گلوگاه با خبرنگاران فعال شهرستان+تصاویر

کد خبر : 84514 18 مرداد 1398
پ

آقای کلبادی نژاد فرماندار شهرستان گلوگاه، معاونان فرماندار،بخشدار مرکزی و ریاست اداره ارشاد به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران شهرستان دیدار و از آنها تجلیل کردند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه،فرماندار گلوگاه در این نشست صمیمی گفت:خبرنگاران می‌توانند با انتقاد‌های سازنده به همراه راهکار‌های درست و منطقی شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که آسایش خاطر جامعه را در پی داشته باشد.

کلبادی نژاد افزود:جایگاه خبرنگاران را در نظام اسلامی بسیار مهم و ارزشمند خواند و گفت: جامعه پرسشگر و دارای مطالعه زیاد جامعه‌ای توسعه یافته خواهد بود و هر جامعه‌ای که دارای اندیشه درست است هزینه کمتری پرداخت خواهد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، خبرنگاران با بیان درد‌های جامعه به عنوان چشمان بینا و نظاره گر مسولان می‌توانند در شناخت مشکلات و مسائل جامعه نقش مهم و اساسی داشته باشند و به ما کمک کنند تا مشکلات مرتفع گردد.

وی در ادامه مطرح کرد:  خبرنگاران باید اموری که مردم را خوشحال می‌کند پررنگ کنند و سفیران ما در شهرستان باشند و علاوه بر خبر بدون حب و بغض به ارائه مقاله‌های علمی، آموزشی و فرهنگی بپردازند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها