امروز : 9 فروردین 1403

نشست خبری فرماندار میاندورود و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در میاندورود برگزار شد

فرماندار میاندورود:خبرنگاران بدون نگاه سیاسی به بیان عملکرد دولت و یا انتقاد بپردازند

کد خبر : 84502 17 مرداد 1398
پ

علی غلامیان در نشست خبری روز خبرنگار : خبرنگاران زبان گویای مردم و چشم بینای مسئولین هستند و مشکلات را به گوش مسئولین می رسانند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود نشست خبری فرماندار میاندورود و مراسم تجلیل از رسانه های فعال میاندورود و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد.

در این جلسه علی غلامیان صلاحی فرماندار میاندورود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، شهید آوینی و شهدای خبرنگار جنگ تحملیلی و مرحوم جابر معافی ،17 مرداد  و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبرک گفت.

فرماندار میاندورود در این جلسه با بیان اینکه قصد ارایه گزارش عملکرد ندارم و لی به سوالات شما پاسخ میدهیم.

علی غلامیان ،فرماندار میاندورود  با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و چشم بینای مسئولین هستند،عنوان کرد:  خبرنگاران بدون نگاه سیاسی به بیان عملکرد دولت  و یا انتقاد بپردازند.

غلامیان در پاسخ  به سوالات خبرنگاران در مورد بازسازی مناطق سیل زده اظهار کرد:جاده ای رانشی در منطقه گهرباران در حال ترمیم موقت است.

فرماندار میاندورود در ادامه ضمن اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض و معیشتی به منازل سیل زده  تصریح کرد: روند ثبت  و پرداخت خسارت زمینهای کشاورزی در سامانه سجاد سازمان جهاد کشاورزی در محل فرمانداری در حال انجام است.

غلامیان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چه اقدامی جهت جلوگیری خسارت در صورت وقوع سیل انجام شده است ؟ ، عنوان کرد: لایروبی رودخامنه ها و انهار در دستور کار است و مجوزات لازم اخذ شده و پیمانکار در چند روز آینده جهت لایروبی رودخانه آغاز به کار میکند.

وی در ادامه عنوان کرد : لایروبی رود خانه نکا رود با همکاری شهرستان نکا در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود در ادامه عنوان کرد:  فاز نهایی تعریض جاده گهرباران به مقدار 10 کیلومتر و اعتبار 40 میلیارد تومان  تا پایان سال آغاز خواهد شد.

در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه گزارشی کوتاه از عملکرد دستگاههای متبوع خود ارائه دادند.

در پایان جلسه از زحمات خبرنگاران با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها