امروز : 10 فروردین 1403

مجموعه سرای گردشگری سیمرغ در محمودآباد به بهره برداری رسید

کد خبر : 84294 8 مرداد 1398
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری محمودآباد ؛ ظهر امروز سه‌شنبه ، مجموعه سرای گردشگری سیمرغ شهرمحمودآباد با حضور مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد و علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و سایر مدیران استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید. ‎

این واحد تفریحی و گردشگری  متعلق به بخش خصوصی است که در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع با زیربنا ۱۱ هزار مترمربع از سوی بخش خصوصی ساخته شده است.

این مجموعه دارای یک سالن پردیس سینمایی ۲۲۰ نفره، هایپر مارکت رفاه، رستوران و فست فود بین‌المللی ، کافی شاپ، فروشگاه و نمایشگاه سوغات ایرانی، شهر کتاب، فروشگاههای موبایل و تکنولوژی و لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک برند لباس داخلی و خارجی و خانه کودک است که برای ساخت و تجهیز این مجموعه حدود ۵۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

با بهره برداری از این مجتمع تفریحی و سرگرمی  برای  ۲۵۰نفر به طور مستقیم و ۷۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم  شغل ایجاد شده است.

فاز دو این مجموعه گردشگری نیز شامل دو پردیس سینمایی ۷۰ نفره ، سالن آمفی تئاتر ۸۰۰ نفره ، شهربازی روباز و برکه ماهی و قفس پرنده خواهد بود که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

محمودآباد از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است که از شمال به دریای مازندران، از شرق به شهرستان فریدونکنار، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل محدود است و از راه آمل به تهران متصل می‌شود.

این شهرستان نزدیک‌ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است و بیش از ٩٥ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری