امروز : 9 فروردین 1403

نشست مشورتی شوراها و دهیاران بخش گهرباران با دکتر یوسف نژاد برگزار شد

فرماندار میاندورود: شوراها و دهیاران عملکرد دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند تا امید مردم به نظام جمهوری اسلامی تقویت شود

کد خبر : 84243 9 مرداد 1398
پ

علی اصغر یوسف نژاد در نشست مشورتی با دهیاران بخش گهرباران عنوان کرد:هر خدمتی که به مردم ارائه می شود عملکرد نظام استو با همدلی و همکاری همه دستگاههای اجرایی صورت گرفته است ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود،صبح امروز نشست مشورتی یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با فرماندار میاندورود ،بخشدار و اعضای شورای بخش و شوراها و دهیاران روستاها ی گهرباران و حضور ادارات بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در مجتمع پزشکی گهرباران برگزار شد.
در این جلسه علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به اینکه سطح مطالبات روستایی زیاد است و نیازمند تلاش بیشتر است، عنوان کرد:سطح انتظارات از نمایندگان مجلس بالاست ولی نمایندگان خارج از دستور و وظیف اصلی و به صورت فوق برنامه با حضور در روستاها پیگیر مطالبات مردم هستند.
وی در ادامه بیان کرد: هر عملکردی که انجام می شود ،مختص شخص نیست و عملکرد نظام است . واین جز با تلاش و همدلی همه دستگاهها و نهادها صورت نگرفته است.
عصو هیات رئیسه مجلس با اشاره به تلاش و پیگیری جبران خسارات سیل اخیر تصریح کرد: در جریان سیل اخیر ،سپاه و بسیج و بنیاد مسکن ،اداره راه و شهرسازی،استاتداری ،نمایندگان و همه دستگاههای اجرایی پای کار بودند و در صحنه حاضر بودند،ولی کار و همت اصلی از طرف مردم بود و اگر مردم نبودند شاهد چنین عملکرد مطلوبی نبودیم .
علی_غلامیان_صلاحی فرماندار میاندورود در این جلسه بیان کرد :شوراها و دهیاران نماینگان نظام جمهوری اسلامی در بین مردم هستند تا کاستی ها و نیازها را به گوش مسئولین برسانند تا در حد بضاعت امکانات،مشکلات پیگیری و رفع شود.
وی در ادامه عنوان کرد: دهیاران و شوراها خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع رسانی کنند تا امید مردم به نطام جمهوری اسلامی تقویت شود.
محمدحنیف_سورکی_آزاد بخشدار گهرباران در این جلسه با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی، توسعه پایدار بخش گهرباران است،تصریح کرد:توسعه پایدار بدون راه دسترسی مناسب امکان پذیر نیست.
وی در ادامه از تعریض ۱۰ کیلومتر باقیمانده و انتخاب پیمانکار جهت تعریض و ایمن سازی جاده گهرباران تا پایان سال خبر داد.
بخشدار گهرباران با بیان اینکه ۱۷ روستای بخش گهرباران دارای طرح هادی هستند ،تاکید کرد:پیگیر تصویب و اجرای طرح هادی در ۵ روستای باقیمانده در سال اینده هستیم.
بخشدار گهرباران در پایان از استقرار قریب الوقوع ادارات مورد نیاز در سایت اداری بخش گهرباران خبر داد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها