امروز : 31 فروردین 1403

جلسه شورای اداری میاندورود برگزار شد

فرماندار میاندورود:انتخابات دوم اسفند یک امتحان بزرگ و مهم است

کد خبر : 84124 5 مرداد 1398
پ

علی غلامیان صلاحی در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود بیان کرد:حضور پرشور مردم در انتخابات باعث آبروی نظام و موجبات یاس و نا امیدی دشمنان داخلی و خارجی را فراهم می کند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود،صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود به ریاست غلامیان فرماندار میاندورود و حضور عطایی نژاد معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران و محمد نسب امام جمعه محترم شهرستان میاندورود در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 علی غلامیان صلاحی ،فرماندار میاندورود ،در این جلسه عنوان کرد:
دوم اسفند روز انتخابات و امتحانی  بزرگ و بسیار مهم برای مردم جامعه است که باید همه ما با احساس مسئولیت تلاش کنیم برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت کنیم.

غلامیان در ادامه افزود : مدیران با تلاش و اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم ،موجب ایجاد امید در جامعه شوند  و بدون جانب داری از هیچ کاندیدایی ،مردم را تشویق به حضور حداکثری پای صندوقهای رای کنند.

فرماندار میاندورود ضمن تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات  تصریح کرد:  حضور مردم پای صندوقهای رای مهر تاییدی بر رضایت مندی مردم از جمهوری اسلامی ایران، و جواب محکمی برای یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی است.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با بیان اینکه در آستانه جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان هستیم ، اظهار داشت: مدیران پیگیر بودجه های دستگاه مربوطه باشند .همچنین جاده و پلهایی که در سیل دچار خسارت و آسیب شدند هرچه سریع تر رفع شود.

امام جمعه میاندورود نیز با گرامیداشت چهلمین سالروز نماز جمعه گفت: نماز جمعه نشان دهنده قدرت سیاسی جامعه است و حضور پرشور مردم و مدیران درصفوف نماز ،موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود
حجت الاسلام رضا محمد نسب افزود: اخلاق و معنویت پایه و اساس کار مدیران باشد و امربه معروف و تشویق به خوبی ها را در جامعه ترویج کنیم.
وی گفت: شهری که مسجد جامع دارد نیاز به مصلا نیست و اکنون که برای اتمام مصلای شهرستان به 30میلیارد تومان اعتبار نیاز است  که در توان اعتباری شهرستان نمی باشد،لذا زمین آن نیز باید تبدیل به احسنت شود که این موضوع نیز باید با جدیت پیگیری شود.

معاون تولیدات دامی جهادکشاورزی مازندران در جلسه شورای اداری میاندورود گفت: چندین سال مقام معظم رهبری نامگذاری سال را به اشتغال و تولید اختصاص دادند که در زمینه اجرایی کردن فرمایشات ،کشاورزی به عنوان موتور محرکه بخش اشتغال و تولید می تواند تاثیرگذار باشد.
علیرضا عطایی نژاد افزود: شهرستان میاندورود رتبه خوبی در بخش کشاورزی و تولید محصولات باغی در استان دارد.
وی با اشاره به افزایش قیمت سبوس گفت: 30درصد جیره غذایی دام سبوس است که شورای آرد نان در کشور مصوب کرد که قیمت سبوس از840به هزارو 250برسد و اختلافی درزمینه افزایش قیمت میان وزارت جهاد وزارت صنعت در این زمینه است.
وی گفت: افزایش سبوس قطعا موجب افزایش قیمت گوشت شیر و دیگر نهاده ها می شود که در نتیجه فشار روی مردم می شود در جلسه تنظیم بازار نیز مصوب شد کارخانه های آرد موظف به تحویل با قیمت840تومان هستند.
عطایی نژاد درادامه در زمینه نوسانات قیمت مرغ در بازار گفت: قیمت مرغ تابع عرضه وتقاضاست که با افزایش جوجه ریزی قیمت تمام شده آن کاهش می یابد.

مدیرجهاد کشاورزی میاندورود نیز با بیان اینکه 8هزار از اراضی شهرستان زیر کشت برنج اختصاص یافت گفت:85درصد کشت به صورت مکانیزه انجام شد که پیش بینی می شود 41هزار تن شالی محلی و ارقام پرمحصول برداشت شود.
علوی افزود: 3هزارو 168پرونده درزمینه خسارت شناسایی و دو هزارو 536پرونده درسامانه ثبت و به 441 نفر نیز غرامت پرداخت شد.

رئیس تامین اجتماعی میاندورود نیز گفت:بیمه آحاد جامعه یک وظیفه حاکمیتی است که بیش از35هزار نفر از جمعیت میاندورود تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
مهدوی با بیان اینکه 3هزار کارگاه فعال درشهرستان وجود دارد افزود: 12هزار بیمه شده اصلی و دو هزارو 500نفر مستمری بگیران میاندورود هستند

رئیس اداره بهزیستی میاندورود نیز گفت: به زیستن و شفاف سازی شعار سازمان استو برای مصونیت آحاد جامعه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ومعلولیتها در دستور کار قرار دارد.
موسوی بیان کرد:نگاه ما علاوه برحمایت، توانمندسازی در راستای کاهش آسیب اجتماعی است .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها