امروز : 30 فروردین 1403

نشست ماهانه بخشدار کلار با اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه دهیاریهای بخش کلار

کد خبر : 83966 13 تیر 1398اخبار
پ

دهمین نشست ماهانه بخشدار کلار با اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه دهیاریهای بخش کلار با حضور جناب دکتر شریعت نژاد نماینده معزز مردم فهیم شهرستانهای تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. ‎

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار دهمین نشست ماهانه بخشدار با اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران بخش کلار با حضور جناب دکتر شریعت نژاد نماینده معزز مردم فهیم شهرستانهای تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در محل بخشداری کلار پیرامون بررسی موضوعات و مشکلات روستاهای بخش کلار در حوزه اجرای پروژه های عمرانی و رفع مغایرت های طرح هادی برگزار گردید.

در این نشست آقای شریعت نژاد بیان داشت : خدمات دولتها برای مردم باید قابل دفاع باشد. زندگی ما باید دارای عمق باشد مانند شهدا که به خاطر دفاع از کیان وطن رشادت نمودند و به همین دلیل ماندگار شدند.

هر کشوری با هدف گذاری، واقع نگری و برنامه ریزی درست توسعه می یابد و باید تصمیماتی گرفته شود که قابل اجرا باشد.

ایشان همچنین در خصوص تحریمها گفتند : موضوع تحریم ها یک موضوع دولتی نیست بلکه یک اداره ملی است که باید ایستادگی کنیم.

آقای شریعت نژاد در مورد شرایط ویژه و محدودیت اراضی در بخش کلار عنوان داشت : جاذبه سرمایه گذاری در این منطقه به گونه ای است که در هیچ جای کشور نیست. سرمایه گذاری در این منطقه باعث رشد و توسعه است و مهمترین کار، آورد و حمایت سرمایه گذار در این منطقه است. در ادامه این نشست مقرر شد مشکلات و موارد دغدغه مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاریها از طریق مکاتبات بخشداری با ادارات ذیربط پیگیری و مراتب جهت استحضار و دستور پیگیری لازم به دفتر نماینده محترم منعکس گردد.

در پایان به مناسبت چهاردهم تیرماه روز دهیاریها با اهدای لوح سپاس از زحمات مجموعه دهیاران و پرسنل دهیاریهای بخش کلار تجلیل بعمل آمد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها