En امروز : 28 فروردین 1403

در نشست مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری با معاونت اقتصادی بنیاد برکت، صورت گرفت:

بررسی مشارکت در 17 طرح 434 میلیارد ریالی بین بنیاد برکت و حوزه صنعت و شیلات استان

کد خبر : 83946 31 تیر 1398فرهنگی
پ

در نشست تخصصی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری با معاونت اقتصادی بنیاد برکت، مشارکت در ۱۷ طرح به مبلغ ۴۳۴ میلیارد ریال در بخش شیلات و صنعت، معدن و تجارت استان مورد بررسی قرار گرفت. ‎

 

در نشست تخصصی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران با معاونت اقتصادی بنیاد برکت و کارشناسان ذیربط استفاده حداکثری از ظرفیت بنیاد برای مشارکت در طرحهای بخش کشاورزی و صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بخشی در این نشست با اشاره به ظرفیت های بالقوه و بالفعل مازندران و ضرورت اشتغال پایدار در مناطق محروم و ۱۲ شهرستان سیلزده؛ اظهار داشت: حسب راهبرد تدبیر اقتصادی استاندارمازندران با تمام توان تلاش خواهیم کرد با بسیج دستگاه های اجرایی و فرمانداران ضمن مشاوره به مجریان؛ طرح های اشتغالزا و دارای مزیت شناسایی و معرفی گردند.

در این نشست مشارکت در ۱۷ طرح به مبلغ ۴۳۴میلیارد ریال در بخش شیلات و صمت بررسی شد.

گفتنی است، مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هفته گذشته با استاندار مازندران برای بررسی ظرفیت های محلی اشتغال زایی در مناطق محروم روستایی استان دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص طرح های در دست اجرا و مشارکت در طرح های جدید اشتغالزایی در حوزه های مختلف بحث و بررسی ها و توافقات لازم صورت گرفت.

اشتراک گذاری