En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران در نشست با اعضای بسیج رسانه استان:

بسیج رسانه یک فرصت برای بیان دستاوردهای نظام در استان است / رسانه ها باید بصورت متشکل به توسعه مازندران کمک کنند

کد خبر : 83827 26 تیر 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست با اعضای بسیج رسانه استان با اشاره به این که بسیج رسانه یک فرصت برای بیان دستاوردهای نظام در استان و ایجاد شرایط مناسب برای رونق اقتصادی در سال رونق تولید محسوب می شود، گفت: رسانه ها باید بصورت متشکل به توسعه مازندران کمک کنند. ‎

 

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست با اعضای بسیج رسانه استان با اشاره به این که بسیج رسانه یک فرصت برای بیان دستاوردهای نظام در استان و ایجاد شرایط مناسب برای رونق اقتصادی در سال رونق تولید محسوب می شود، گفت: رسانه ها باید بصورت متشکل به توسعه مازندران کمک کنند.

رئیس شورای ازلاع رسانی استان، با بیان این که رسانه ها باید با باور به مقوله پیشرفت و اعتلای استان بپردازند و هیچگاه در همراهی با این موضوع درنگ نکنند، افزود: همدلی و همگامی خانه مطبوعات و بسیج رسانه موجب تشکیلات منسجم درفعالیت های رسانه ای خواهد شد.

وی با اشاره به این که رسانه ها رکن مهم هر فعالیت مهم در استان هستند و اعتقاد داریم که در برنامه ها باید دولت را همراهی کنند، اظهار داشت: تشکیل قرارگاه رسانه ای و بزرگداشت شهدای رسانه که توسط بسیج رسانه پیشنهاد شده است مورد حمایت استانداری خواهد بود.

استاندار مازندران واژه بسیج را یادآور برخی ویژگی های خاص در تاریخ انقلاب دانست و ابراز نمود: بسیج باید در عرصه رسانه نیز بسیجی عمل کند.

در آغاز این دیدار اعضا حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری