امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار ساری تاکید کرد:

ضرورت تقویت اعتماد و باور مردم توسط مسئولان

کد خبر : 83746 23 تیر 1398
پ

فرماندار ساری با تاکید بر تقویت اعتماد و باور مردم توسط مسئولان، گفت: مدیری انقلابی است که با زحمت و کار جهادی خود اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد پر خیر و برکت امام رضا(ع)، گفت: ائمه (ع) کشتی نجات اند و بسیاری از برکات در ایران اسلامی نشات گرفته از وجود امام ‌رضا(ع) و خواهر گرامی‌اش حضرت معصومه(س) است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان سیل اخیر، اظهار کرد: با اقدام به موقع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت تسهیلات معیشت سیل‌زدگان به خوبی انجام شد اما لازم است از سخت‌گیری‌ها بی مورد در اعطای وام تعمیرات و ساخت  پرهیز شود که تا پایان تیرماه این پروسه به سرانجام برسد.

فرماندار مرکز استان مازندران به ضرورت کاهش مصرف برق در تابستان اشاره کرد و افزود: دستگاه های اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده می توان مصرف برق در دستگاه های اداری را کاهش داد لذا همکاری این ادارات ضروری است.

رضایی در ادامه با تاکید بر نظارت دستگاه‌های مربوطه بر بازار و اصناف، تصریح کرد: همه ما نقش مهمی در کنترل بازار داریم و دستگاه های مربوطه نیز باید با بازرسی و نظارت مستمر بر بازار با متخلفان برخورد کنند.

وی با تاکید بر تقویت اعتماد و باور مردم توسط مسئولان، گفت: مدیری انقلابی است که با زحمت و کار جهادی خود اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد.

همچنین همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید( خدام و پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ) در این جلسه حضور یافتند.

 

 

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها