En امروز : 9 فروردین 1403

رازجویان در جمع خبرنگاران در قائمشهر:

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تا آغاز لیگ برتر آماده می‌شود

کد خبر : 83636 18 تیر 1398فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، گفت: مراحل پایانی آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با جدیت توسط پیمانکار در حال انجام است و تا لیگ برتر آماده می شود. ‎

مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران امروز در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بعد از گذر ۱۲ روز امروز دوباره از وضعیت عمرانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازدید به عمل آورده‌ایم، خوشبختانه پبمانکار به اقدامات عمرانی این ورزشگاه سرعت بخشیده و همان گونه که پیش بینی می‌شود این ورزشگاه برای آغاز فصل لیگ برتر آماده شود.

وی گفت: نساجی مازندران یکی از تیم‌هایی است که چشم و امید همه استان به این تیم دوخته شده و ماهم برای اینکه بتوانیم برای هواداران تیم نساجی امکاناتی را مهیا کنیم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد تا هواداران با حضور چشمگیر و فعال تر بتوانند در بازی‌ها حضور داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: استاندار مازندران هم در بحث نساجی بسیار پیگیر هستند و بنا به دستوری که به بنده صادر شد به صورت سرزده از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازدیدهایی را به عمل می آورم تا بتوانیم با تزریق مالی که از سوی سازمان برنامه بودجه استان صورت می گیرد این ورزشگاه را هر چه زودتر به سرانجام برسانیم.

سال گذشته همزمان با صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر، عملیات بازسازی و مرمت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که یکی از قدیمی ترین ورزشگاه‌های کشور به شمار می‌رود، با دخالت مستقیم استانداری آغاز شد.

تلاش‌های اولیه صورت گرفته بر ترمیم ورزشگاه شهید وطنی به گونه‌ای بود که تیم نساجی بتواند بازی‌های لیگ برتر را در زمین خانگی خود آغاز کند و در کمتر از سه ماه نیز این مهم محقق شد و بر خلاف گمانه زنی‌های دائمی، نماینده مازندران موفق شد حتی نخستین بازی لیگ برترش را در قائمشهر و در زمین وطنی برگزار کند.

سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در وزشگاه وطنی بر تحقق الزامات مهمی چون بازسازی و تعمیر سکوها، جایگاه اصحاب رسانه، نورافکن، اسکوربورد، اتاق کنفرانس و غیره تاکید کرده بود که در نهایت محقق شد.

با این وصف، بخشی از مرمت و بازسازی ورزشگاه به خاطر ادامه لیگ برتر نیمه تمام ماند که از جمله آن بازسازی کامل رختکن جدید و تکمیل جایگاه تماشاگران و برخی موارد دیگر است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری