امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار قائم شهر در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گفت:

اگر قرار است توسعه و رونقی رخ دهد لازمه اش این است که همه کنار هم باشیم

کد خبر : 83574 15 تیر 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار قائم شهر با حضور رضیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه، مدیران ادارات و صنعتگران در شرکت فولاد طبرستان برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار قائم شهر با حضور رضیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه، مدیران ادارات و صنعتگران در شرکت فولاد طبرستان برگزار شد.

فرماندار قائم شهر ضمن تقدیر از زحمات همه صنعتگران گفت: انقلاب اسلامی ایران نوید آغاز بخش شکوفایی ها بود که در ابتدا حضرت امام (ره) و در ادامه نیز مقام معظم رهبری پشتیبان این امر بودند تا جامعه اسلامی به بالندگی خود برسد.

فرماندار قائم شهر گفت: اگر قرار است توسعه و رونقی رخ دهد لازمه اش این است که همه کنار هم باشیم و به همدیگر جهت تحقق آن مدد برسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: باید با یاری خدا و حرکت به سمت جلو امیدی که به نتیجه برسد را در جامعه ایجاد کنیم و در این مبحث نیز می توانیم از کشورهایی که در این حوزه موفق عمل کرده اند الگو برداریم.

این مسئول در خصوص نقش بارز مردم جهت توسعه صنعت گفت: مردم ما همانند آنچه که در چهل سال انقلاب حمایت کردند در حال حاضر نیز باید با استفاده از کالای داخلی پشتیبان توسعه صنعت کشور باشند.

فرماندار قائم شهر عنوان کرد: بنده از ادارات ذیربط در حوزه صنعت خواستم تا تمام توان و تلاش خود را جهت تسهیل برای پیشرفت و توسعه صنعت به کار بگیرند و هرجایی هم که نیاز باشد بنده خودم شخصاً ورود پیدا می کنم.

شایان ذکر است در انتها فرماندار قائم شهر با اهدا لوح سپاس از فعالین حوزه صنعت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها