امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار ساری:

برای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم

کد خبر : 83443 12 تیر 1398
پ

فرماندار ساری با اشاره به مراجعه کنندگان از سراسر استان در ملاقات عمومی استاندار در فرمانداری ساری، اظهار کرد: شناسایی مطالبات مردم، توسعه پایدار بر مبنای اصلاح و بهبود فرآیندها، تسریع در انجام امور و ایجاد حس همدلی و هم زبانی از اهداف این ملاقات هاست. ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در پایان ملاقات مردمی استاندار مازندران با مردم در فرمانداری مرکز استان، گفت: فرهنگ پاسخگویی برخاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم و رابطه دولت و مردم حتی در بالاترین سطح مدیریت استانی در مازندران قابل ستایش است.

وی با اشاره به مراجعه کنندگان از سراسر استان در ملاقات عمومی استاندار در فرمانداری ساری، اظهار کرد: شناسایی مطالبات مردم، توسعه پایدار بر مبنای اصلاح و بهبود فرآیندها، تسریع در انجام امور و ایجاد حس همدلی و هم زبانی از اهداف این ملاقات هاست.

فرماندار مرکز استان مازندران با تاکید بر رسیدگی به امور مردم، تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و تا رفع مشکلات دولت درکنار مردم است.

رضایی ضمن تشکر از حضور مردم، افزود: در این روز بیش از 300 شهروند که حدود 100نفر از آنها از شهر‌های دیگر استان مازندران بودند با حسین‌زادگان استاندار مازندران ملاقات کردند.

 

 

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها