En امروز : 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته قوه قضائیه

کد خبر : 83212 3 تیر 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام حادثه هفتم تیر 1360 بویژه آیت الله دکتر بهشتی، هفته قوه قضاییه را به تمام دست اندرکاران امر قضا در مازندران تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

قوه قضاییه یکی از پایه ها و ارکان اساسی اجرا، بسط و توسعه عدالت، برقراری نظم و امنیت در جامعه و یکی از کانون های اصلی و ملجاء دادخواهی مردم است و مسوولیت حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت در جامعه عهده‌دار است.
امروز بحمدالله در استان مازندران تعامل و همکاری بسیار خوبی در راستای توسعه و پیشبرد امور بین دستگاه قضا و دولت برقرار است و بسیاری از توفیقات در بخش های مختلف اقتصادی، پیشگیری از جرایم و مقابله با آسیب های اجتماعی، کنترل و مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز اراضی و تعرض به منابع طبیعی و ملی و ... با هم افزایی و همراهی این دو قوه در استان حاصل می شود.
سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و جمعی از مسوولان کشورمان در حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال 1360 که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز قوه قضاییه نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای تکریم مجاهدات تلاشگران صدیق این قوه است که نقشی اساسی در تحقق بخشیدن عدالت در جامعه را عهده دار هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان شاغل در دستگاه قضایی استان تبریک می گویم و از آستان خداوند قادر متعال؛ برای این عزیزان توفیق در خدمت به مردم و پاسداری از حریم خطیر قانون و عدالت را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی ) آرزومندم.
احمد حسین زادگان
استاندار مازندران

اشتراک گذاری