امروز : 6 اردیبهشت 1403

اداره کل پدافندغیرعامل

دومین همایش ملی حفاظت از زیرساخت های حیاتی آبان سالجاری در مازندران برگزار می شود

کد خبر : 82984 26 خرداد 1398
پ

جلسه کمیته اجرایی دومین همایش ملی حفاظت از زیرساخت های حیاتی صبح روز شنبه مورخ 98/3/25 در پژوهشکده علوم و فنآوری دفاعی شمال در فریدونکنار برگزار شد. در این جلسه مدیرکل پدافندغیرعامل استان ضمن خیرمقدم به حضار و با اشاره به اهمیت فرهنگ پدافند غیرعامل و تاثیر آن در ایمنی و آرام­بخشی زندگی مردم و و همچنین حفاظت از سرمایه­ و دارایی­های کشور، برگزاری این گونه همایش­ها را ضروری و لازم دانستند. ‎

اولین جلسه کمیته اجرایی دومین همایش ملی حفاظت از زیرساخت های حیاتی صبح روز شنبه مورخ 98/3/25 در پژوهشکده علوم و فنآوری دفاعی شمال در فریدونکنار برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل پدافندغیرعامل استان ضمن خیرمقدم به حضار و با اشاره به اهمیت فرهنگ پدافند غیرعامل و تاثیر آن در ایمنی و آرام­بخشی زندگی مردم و  و همچنین حفاظت از سرمایه­ و دارایی­های کشور،  برگزاری این گونه همایش­ها را ضروری و لازم دانستند.

دکتر منفردی با اشاره به اینکه یکی از اهداف راهبردی پدافند غیرعامل استان تولید ادبیات جدید در این حوزه است،بیان داشت  لازمه این امر رویکرد علمی در مسائل اجرایی و تهدیدشناسی خواهد بود، ایشان با اشاره  به فرمایشات مقام معظم رهبری در آبان ماه سال جاری مبنی بر اهتمام علمی در اقدامات پدافند غیرعامل  خاطر نشان کرد  ضرورت برگزاری همایش ملی حفاظت از  زیرساخت های حیاتی در استان احساس می شود.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان چرایی پرداختن به این همایش را به مثابه یک آدرس و یک کد در دستیابی به یک هدف برشمرد که ضرورت احساس شده در بستر تولید علم را با تولید ادبیات پاسخ دهد. ایشان دومین هدف برگزاری همایش را ارائه راهکارهای کاربردی به موضوعات و دغدغه های اساسی زیر ساخت ها برشمرد.

منفردی از تشکیل شورای سیاست گذاری و برگزاری دو جلسه کمیته سیاست گذاری و کمیته علمی در تهران خبر داد وگفت:  اولین جلسه کمیته اجرایی در مازندران برگزار شد.

وی همچنین یادآور شد دانشگاه های تهران شهید بهشتی امام قزوین آزاد واحد شمال و آژاد قزوین و دستگاه های اجرایی زیرساختی در این همایش مشارکت خواهند کرد.

گفتنی است این همایش در 28 و 29 آبان ماه سال جاری با همت استانداری مازندران و دانشگاه مالک اشتر در دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها