En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران:

روند ساخت و مرمت مسجد جامع ساری با قوت تداوم می یابد

کد خبر : 82969 25 خرداد 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان پس از بازدید از روند ساخت و مرمت مسجد جامع ساری، افزود: روند ساخت و بازسازی این مسجد که با اهتمام دستگاه های متولی و حمایت مجموعه استان به پیش رفته است، تا اتمام این پروژه با جدیت تداوم خواهد داشت. ‎

استاندار مازندران از روند ساخت و مرمت مسجد جامع ساری بازدید کرد و در ادامه طی جلسه ای با حضور مقام عالی دولت در استان، در خصوص فرآیند تامین اعتبارات لازم برای تسریع در اتمام باقیمانده کار، بحث و بررسی ها صورت گرفت و راهکارهای لازم اتخاذ گردید.

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در این جلسه با اشاره به این که مسجد جامع ساری یک اثر تاریخی – میراثی است که مردم ساری و استان به آن دلبستگی دارند و در 4 دهه اخیر؛ حضور نیروهای انقلاب در این مکان معنوی نیز بسیار خاطره انگیز است، گفت: روند ساخت و بازسازی این مسجد که با اهتمام دستگاه های متولی به پیش رفته است، تا اتمام این پروژه با جدیت تداوم خواهد داشت.

استاندار مازندران با بیان این که با تحقق تعهدات دستگاه های متولی و با کمک و جلب اعتبارات دولتی و در صورت لزوم اعتبارات استانی و شهرستانی کار را با قوت ادامه می دهیم؛ افزود: فقط 20 درصد از کار پروژه مسجد جامع ساری باقی مانده است و در این مسیر، همه حمایت و کمک مجموعه استانی و با پیگیری های صورت گرفته و در حال انجام، حمایت های ملی  پشت سر این پروژه است.

حسین زادگان با اشاره به این که دستگاه های مسئول و متعهد در خصوص باقی مانده کار این مسجد بیش از پیش اهتمام کنند، عنوان داشت: این کار مهم تاکنون با همت به پیش رفته است و نباید بهیچ وجه متوقف شود تا انشاء الله در چند ماه آینده به افتتاح برسد.

در این جلسه که معاون عمرانی استاندار مازندران، فرماندار ساری، شهردار مرکز استان و برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند، تصمیمات لازم برای سرعت بخشی به اتمام کار ساخت و مرمت و نوسازی مسجد جامع ساری اتخاذ شد.   

گالری تصاویر

اشتراک گذاری