En امروز : 10 فروردین 1403

بازدید وزیر ارتباطات و استاندار مازندران از نمایشگاه بین المللی توانمندی های مازندران در ساری

کد خبر : 82902 21 خرداد 1398فرهنگی
پ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای حضور در نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری مازندران در ساری حضور یافت، با همراهی مقام عالی دولت در استان از نمایشگاه توانمندی صادراتی این خطه شمال کشور در ساری نیز بازدید کرد. ‎

محمد جواد آذری جهرمی وزیر معین دولت دوازدهم در استان مازندران با حضور در این نمایشگاه که عصر روز گذشته در مرکز نمایشگاه بین المللی شرکت آرین سینا در ۱۷ کیلومتری شمال ساری در حاده فرح آباد گشایش یافت؛ از نزدیک با توانمندی های صادراتی این استان آشنا شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از بازدید از این رویداد اقتصادی استان مازندران خواهان فراهم کردن زمینه برای ارتقاء بهره وری بیشتر از این تولیدات و صادرات آن به جهان از جمله کشورهای حاشیه دریای خزر شد.

نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی مازندران عصر روز گذشته در ۱۸۵ غرفه و با شرکت ۱۴۵ شرکت تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری در جاده دریا کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه تا ۲۳ خردادماه سال جاری در ساری ادامه خواهد داشت.

همزمان با نمایشگاه توانمندی های صادراتی، و همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران، هیجدهمین اجلاسیه روسای اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر نیز روز گذشته در بابلسر برگزار شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری