امروز : 31 فروردین 1403

حضور پرشور مردم میاندوروددر راه پیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در سپاه فرودگاه کشور در راهپیمای روز قدس میاندورود:مشکل اصلی غرب با ما بر سر ایدئولوژی ماست

کد خبر : 82692 10 خرداد 1398
پ

محمد جواد موحدی نماینده ولی فقیه در سپاه فرودگاه کشور و سخنران راه پیمایی روز قدس در شهرستان میاندورود عنوان کرد:جمهوری اسلامی ایران، محور انتفاضه ، بیداری اسلامی و جبهه مقاومت در جهان اسلام است ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود ،  در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، همزمان با سراسر جهان اسلام راه پیمایی روز قدس با حضور مسئولین و مردم شریف  و روزه دار شهرستان میاندورود ، در شهر سورک و با سخنرانی  حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد موحد ،نماینده ولی فقیه در سپاه فرودگاه کشور در شهر سورک برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فرودگاه کشور در بین روزه داران شهرستان میاندورود در این مراسم عنوان کرد: سالهای زیادی جریانهای مختلف عرب با شهار و ایدئولوژی عربی در مقابل اسرائیل ایستادگی کردند، و از انجا که ایدئولوژیناسیونالیست عربی داشتند و اسلام را محور مبارزه خود قرار نداده بودند ،موجب ناکامی آنها شد.

وی در ادامه با اشاره به مطرح کردن جریان انتفاضه از سوی امام خمینی (ره) اظهار داشت: انتفاضه یعنی تکان دادن و این یعنی اینکه مسلمانان  از ناسیونالیست جغرافیایی و قومی بیرون آمده و جریان اسلامی را در دفاع از مردم فلسطین مطرح و متحد کنند.

محمد جواد موحد با بیان اینکه جمهوری اسلامی محور انتفاضه، بیداری اسلامی و مقاومت در جهان اسلام است ، تصریح کرد:بیداری اسلامی برخاسته از دل انقلاب است و امروزه امت غریب به 2 میلیاردی مسلمانان جهان  به این نتیجه رسیده اند که پرونده اسرائیل باید در سازمان ملل بسته شود.

سخنران روز قدس شهرستان میاندورود درادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بحث اصلی دشمنی غرب با ما در ایدئولوژی و آرمانهای ماست، اظهار داشت:آمریکاییها و یهود و هندو ها امروز به دنبال تشکیل حکومت جهانی هستند و مشکل آنها با بر سر اهداف و آرمانهای ماست و بحث انرژی هسته ای و موشک بهانه ای بیش نیست.

محد جواد موحدگفت: جریان  مقاومت به عنوان یک جریان برخاسته از جمهوری اسلامی در جهان اسلام نهادینه شده است و فاطمیون و بدر و زینبیون را در جهان اسلام تشکیل داده است، که امروز در مقابل داعش جهانی ایستاده و اسلام ناب را زنده نگه داشته است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها