En امروز : 7 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان

کد خبر : 82524 3 خرداد 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، نماینده عالی دولت در استان، همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان و در جمع نمازگزاران به تشریح دستاوردها و برنامه های دولت در مازندران خواهد پرداخت. ‎

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران امروز سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان است.

نماینده عالی دولت در استان، در جمع  نمازگزاران به تشریح دستاوردها و برنامه های دولت در مازندران خواهد پرداخت.

اقدامات صورت گرفته در سیل اخیر بویژه برنامه های دوران بازسازی، برنامه های دولت در خصوص اشتغال و تسهیلات اشتغالزایی، رونق تولید و احیا واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان، تشریح برنامه های توسعه ای مازندران و ... از جمله مسایلی است که استاندار مازندران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمه مرکز استان به تشریح آن ها خواهد پرداخت.

گفتنی است، استاندار مازندران در پیامی؛ سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به ملت قهرمان ایران اسلامی و مازندارن ولایی بویژه همه افتخارآفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا تبریک گفت. ‎

احمد حسین زادگان در این پیام؛ یادآور شد: سوم خرداد؛ حماسه ای ماندگار، خاطره انگیز و پرافتخار برای ملت غیور و با عظمت ایران اسلامی است.

اشتراک گذاری