En امروز : 5 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

ایده‌ها و طرح‌های اشتغال باید مبتنی بر نوآوری باشد/ طرح‌ها باید توجیه داشته باشند

کد خبر : 82430 30 اردیبهشت 1398فرهنگی
پ

حسین حسن نژاد در کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده استان که در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی را در بخش اقتصاد خرد داریم که اگر به خوبی به بهره‌ برداری و هزینه‌های تولید آن توجه شود، می توانند به اقتصادی پایدار و کلان تبدیل شوند. ‎

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دولت، منابع و تسهیلات خوبی را برای اشتغال در نظر گرفته است و ایده ها و طرحها باید مبتنی بر نوآوری باشند، گفت: بانک ها در راستای رونق تولید و اشتغال اهتمام بیشتری داشته باشند اگرچه در واقع بانکها به دنبال طرح های توجیهی هستند، نباید صاحبان طرح به دنبال توجیه کردن طرح ها بروند بلکه باید طرح توجیهی مناسب ارایه کنند.

حسین حسن نژاد در کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده استان که در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی را در بخش اقتصاد خرد داریم که اگر به خوبی به بهره‌برداری و هزینه‌های تولید آن توجه شود، می توانند به اقتصادی پایدار و کلان تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه منابع موجود نیازمند مدیریت صحیح هستند، افزود: وجود منابع به تنهایی کارساز نیست بلکه باید آنها را در مسیر درست هدایت کنیم که به سود سرمایه‌ گذار و بهره‌ بردار و در نتیجه به سود استان و کشور باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه برای تجاری سازی باید واقع بینانه عمل کنیم و صرفا از فعالیتهای زودگذر نمی توان نتیجه درستی گرفت، خاطرنشان کرد: هر سرمایه گذاری و تلاشی که اهدافی را در دل خود داشته و مستمر و همراه با پیگیری باشد، نتیجه خواهد داشت؛ نباید طرح‌هایی را که آغاز کردیم مقطعی باشد.

وی تولید محصول سالم کشاورزی که به صورت پایلوت با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری و جهاد کشاورزی مازندران دنبال می شود را اقدام ارزشمندی دانست که نیاز به ادامه و استمرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: مردم همواره به دنبال محصولات سالم هستند و اگر نسبت به سلامت محصولی اطمینان حاصل کنند، حتما مشتری های دائمی خواهند شد. 

حسن نژاد در پایان گفت: زنان روستایی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند، صندوق های اعتبارات خرد روستایی ویژه زنان که با حمایت دولت راه‌اندازی شده، فرصت و انگیزه خوبی را برای زنان به وجود آورده است تا بتوانند توانمندی های خود را نشان دهند و خانواده را نیز در این امر مشارکت دهند.

اشتراک گذاری