امروز : 10 فروردین 1403

با حضور مسئولان :

دومین جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد برگزار شد

کد خبر : 82379 28 اردیبهشت 1398
پ

فرماندار در دومین جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد مطرح کرد : استفاده حداکثری از قابلیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و تلاش در راستای رونق تولید ادامه دارد ‎

فرماندار شهرستان عباس آباد در دومین جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد که با حضور مدیران ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد   به موضعگیری رئیس جمهور در قبال نقض عهد کشورهای غربی بخصوص آمریکا در قبال برجام اشاره کرد وگفت :

موضعگیری هوشمندانه، مقتدرانه و انقلابی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران  در ارتباط با قضیه برجام و اعلام تصمیمات اخیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش سطح تعهدات جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با موضوع برجام و انجام اقدامات مرحله ای و گام به گام در راستای احقاق حقوق ملت بزرگ ایران اسلامی هم موجب تشویش طرف غربی وهم موجب تحلیل های متفاوتی در محافل سیاسی و رسانه ها گردیده که عمدتا بر حقانیت جمهوری اسلامی و ظالمانه بودن تحریمها بوده است.

 ✅وی افزود: خوشبختانه در سطح ملی وفاق و اتحادی بین قوای سه گانه ، نیروهای نظامی و انتظامی ،گروههای سیاسی و..... و در راسشان حمایتهای مقام معظم رهبری شده است ، اما گاها صداهایی از برخی تریبون ها شنیده می شود که نه تنها حمایت نمیکنند بلکه به  دنبال تخریب دولت هستند و از موضعگیری دیر هنگام انتقاد می نمایند در حالیکه بیان این مطالب  بدون بررسی های کارشناسی عنوان میشود 

✅جواد اصلانی خاطرنشان کرد : دولت بعداز خروج ترامپ از برجام هم بدنبال ایجاد روابط دوستانه با کشورهای همسایه ، چین و هندوستان و... بوده است و در انجام این کار نیز موفق  عمل کرده است و هم با گروه اروپایی وارد مذاکره شده و شکافی بین آمریکا ودولت اروپائی بوجود آورده است در ضمن دولت به کمیسیون ماده ۳۶ برجام و دادگاه لاهه شکایت کرده است، بنابر این دولت در زمینه نقض عهد طرف غربی در برجام منفعل  نبوده است. 

🔸اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد  حل مشکلات اقتصادی پیش آمده که بر مردم و دولت فشارهای زیادی وارد کرده است را استفاده حداکثری از قابلیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و تلاش در راستای رونق تولید عنوان کرد.

🔹 فرماندار شهرستان عباس آباد به فعال شدن ۳۷ واحد تولیدی از سال ۹۵ به بعد در شهرک صنعتی سلمانشهر اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی سلمانشهر ظرفیت ۱۱۵ واحد صنعتی را دارد که تا سال ۹۵ تنها ۲۳ واحد فعال بوده است و بخش دیگری نیز با ظرفیت پائین و غیر فعال بوده است که با حمایتهای دولت و بخش  خصوصی به ۶۰ واحد صنعتی فعال با حدود ۱۸۰۰ نفر اشتغال رسیده است.

🔹جواد اصلانی در بخش دیگری از سخنانش به کمک‌های صورت گرفته  از سوی مردم فهیم، انقلابی و نوعدوست مردم شهرستان عباس آباد به مناطق  سیل زده اشاره کرد وگفت: مردم شهرستان عباس آباد حمایت‌های خوب و قابل توجهی به مناطق سیل زده کردند که توسط کمیته امداد حضرت امام ۱۲۲ میلیون تومان و هلال احمر ۱۱۶ میلیون تومان ، سیل مهربانی توسط آموزش و پرورش شهرستان ۵۳ میلیون و ۴۱۴ هزارتومان و میزان کمکهای سپاه و بسیج نیز ۱۲۹ میلیون و ۷۸۰ هزارتومان  که در مجموع ۴۲۲ میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک نقدی و غیرنقدی شده است. این در حالیست که این مبالغ منهای کمکهای نقدی و کسر حقوق کارکنان ادارات و نهادها می باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس