امروز : 31 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندارعباس آباد بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

کد خبر : 82369 28 اردیبهشت 1398
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد با صدور پیامی فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران عرصه روابط عمومی تبریک گفت ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، متن پیام تبریک جواد اصلانی به این شرح است :

نامگذاری27 اردیبهشت‌ به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشان از جایگاه مهم موضوع ارتباطات و اهمیت هنر و حرفه روابط عمومی در برقراری ارتباط در جامعه دارد.

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و راهبردی یک سازمان نقشی قابل توجه و روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است. 

روابط‌عمومی هر دستگاه می‌تواند با بهره‌جویی از علم و دانش روز، نقش والایی را در امر داده پردازی از نیازهای جامعه و امکانات موجود، پیوند مستحکمی را میان اهداف سازمانی با مطالبات بیرونی برقرار سازد.

اینجانب ، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،به تمامی فعالین این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد ، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای کارکنان در حوزه  روابط عمومی در تمامی  ادارات  به ویژه مدیران و کارکنان خدوم روابط عمومی های دستگاه ها و ادارات شهرستان عباس آباد ، شاهد ارتقای بیشترسطح تعامل این عزیزان  با مردم ورسانه ها باشیم.

سعادت و بهروزی فعالان و تلاشگران این عرصه ارتباطات  و روابط عمومی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس