امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار بهشهر در جلسه ستاد طرح دریا

پروژه‌های گردشگری محل پر کردن جیب برخی نباشد / سفیر فرهنگی شهر خود باشیم

کد خبر : 82255 23 اردیبهشت 1398اجتماعی
پ

فرماندار بهشهر تاکید کرد: این که پروژه‌های گردشگری محل پر کردن جیب برخی باشد اصلا درست نیست، نظارت دقیق و درست و برخورد قانونی با فروشگاه‌ها متخلف انجام شود تا مواد مورد نیاز با  قیمت‌های کذایی فروخته نشود. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهشهر،  جلسه ستاد ساماندهی طرح دریای شهرستان بهشهر به ریاست هادی خنجری فرماندار محمد حامدی معاون امنیتی سیاسی ، شهردار بهشهر و روسای ادارات شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.

هادی خنجری گفت: نوار ساحلی در اختیار ما، یکی از نعمت‌های الهی است و باید بهترین استفاده را از این نعمت بکنیم تا شکرگذار آن باشیم.

وی افزود: وجود ساحل در شهرستان بهشهر و استفاده از صنعت گردشگری و توریست، می‌تواند یکی از بازوان اقتصادی این شهرستان باشد که باید از این موقعیت استفاده کرد.

فرماندار بهشهر این شهرستان را یکی از زیباترین شهرهای استان اعلام و تصریح کرد: اجرای طرح دریا در این شهرستان باید در شان و جایگاه شهرستان تاریخی و مردم خوب بهشهر باشد، بنابراین تمام تلاش‌ها باید در راستای اجرای مطلوب ابن طرح‌ها متمرکز شود.

این مسئول تاکید کرد: هر هزینه‌ای که در این طرح‌ها از مردم دریافت می‌شود باید برای آسایش خود مردم هزینه شود، نگاه درآمدزایی باید از این طرح‌ها برداشته و نگاه خدمت‌رسانی حاکم شود.

نماینده دولت در شهرستان به بهداشت و سلامت جان مسافرین اشاره و عنوان کرد: مسافرینی که در ساحل دریا حضور پیدا می‌کنند به دنبال استفاده از دریا و شنا هستند که باید حضور ناجیان غریق در این مناطق جدی و متعدد باشد تا شاهد از دست‌دادن هموطنانمان نباشیم.

وی فرهنگ را یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه شهری دانست و گفت: طرح‌های توسعه‌ای بدون داشتن پیوست فرهنگی کامل نخواهد شد، ما باید سفیر فرهنگی شهر خود باشیم و فرهنگ غنی شرق استان را در این طرح‌ها به مسافران نمایش و انتقال دهیم که به بهتر دیده‌شدن پروژه‌های توسعه‌ای مانند طرح ساحل کمک می‌کند.

فرماندار بهشهر به گرانفروشی بی‌برنامه برخی از فروشنده‌ها اشاره و تاکید کرد: این که پروژه‌های گردشگری محل پر کردن جیب برخی باشد اصلا درست نیست، نظارت دقیق و درست بر فروشگاه‌ها انجام شود تا مواد مورد نیاز با  قیمت‌های کذایی فروخته نشود.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها