امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار بهشهر در جلسه گلریزان برای کمک به سیل زدگان

مردم ایران در حادثه سیل اقتدار و همدلی خود را نمایش دادند

کد خبر : 82195 21 اردیبهشت 1398اجتماعی
پ

فرماندار بهشهرگفت: مردم فهمیده ایران از این حادثه برای نمایش اقتدار همدلی کشور استفاده کردند و ما دیدیم از هر قشری برای امداد رسانی حضور پیدا کردند، که نشان داد مردم ایران بهترین مردم کره زمین هستند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهشهر، جلسه گلریزان جمع آوری کمک برای سیل زدگان با حضور هادی خنجری فرماندار، محمد حامدی معاون امنیتی سیاسی فرمانداری و جمعی از خیرین ورزشکاران و هنرمندان شهرستان بهشهر در ساختمان فرمانداری برگزار شد.
هادی خنجری در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات همه روزه‌داران گفت: سیل اخیر در کشور حادثه‌ای تلخ و ناراحت کننده بود که کل کشور را درگیر خود کرد و مردم سال ۹۸ با غم شروع کردن و همه کشور از این حادثه اندوهگین شدند.

وی به مشارکت ارزنده مردم در این حادثه اشاره کرد و افزود: مردم فهمیده ایران از این حادثه برای نمایش اقتدار همدلی کشور استفاده کردند و ما دیدیم از هر قشری برای امداد رسانی حضور پیدا کردند، که نشان داد مردم ایران بهترین مردم کره زمین هستند.

فرماندار بهشهر ادامه داد: باید تقدیر تشکر کرد از همه هنرمندان و ورزشکاران بهشهر که در روزهای اولیه سیل در کنار مردم حضور پیدا کرده و با حضور خود باعث دلگرمی و اعتماد مردم شد.

نماینده دولت در بهشهر تشکیل این ستاد با حضور ورزشکاران، فرهنگیان و بازاریان خوشنام شهرستان را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: تلاش‌ها بر این باشد که این ستاد برای حادثه و زمان خاص نبوده و پایدار باشد تا بتوانیم در همه زمان‌ها و زمینه‌ها در کنار مردم باشیم.

اصغر بذری پیشکسوت کشتی هزارجریبی پیشکسوت عرصه هنر شهرستان بهشهر نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از حضور ورزشکاران، نامداران و هنرمندان شهرستان در مناطق سیل زده بخش یانه‌سر در روزهای اول سال ۹۸ و پس از آن در آق قلا ارائه کردند.


اشتراک گذاری
پیوند ها