امروز : 10 فروردین 1403

نشست مشورتی شوراها و دهیاران شهرستان میاندورود با فرماندارو بخشدار و اتاق فکر و توسعه میاندورود

غلامیان:قدر دان زحمات شوراها و دهیاران هستیم

کد خبر : 82055 15 اردیبهشت 1398
پ

فرماندار میاندورود در جلسه مشورتی با شوراها و دهیاران عنوان کرد:با فعال کردن صنعت گردشگری در شهرستان میاندرود باید از تک قطبی بودن در اقتصاد کشاورزی خارج شویم ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود ،صبح امروز نشست مشورتی روسای شوراها و دهیاران شهرستان با فرماندار و بخشدار و اتاق فکر شهرستان با حضور روسای شورای بخش و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی غلامیان صلاحی فرماندار میاندورود در این جلسه ،ضمن تبریک روز شورا و تشکر از زحمات شوراها و دهیاران در روستاها بیان کرد:قدر دان زحمات این بزرگواران هستیم ولی ناراحتیم که شاید نتوانستیم به خوبی زحمات آنها را جبران کنیم.
غلامیان در ادامه عنوان کرد:در روز شورا طبق روال هر ساله اعضای شوراهای روستاهای بخش مرکزی ،سفری زیارتی ،کاری و آموزشی به مشهد مقدس داشته اند که با کم لطفی بعضی از دوستان مواجه شدیم که از همین جا آنها را محکوم میکنم و از این رویه حمایت میکنم.
فرماندار میاندورود با اشاره به جایگاه ویژه اتاق فکر در شهرستان میاندورود اظهار داشت:شوراها و دهیاران همفکری و همکاری لازم را با اتاق فکر جهت توسعه شهرستان داشته باشند.
غلامیان در این جلسه ضَمن لزوم جدایی ادارات مشترک از شهرستان ساری ابراز داشت :اداره میراث فرهنگی و گردشکری و صنایع دستی در شهرستان مستقر شده است.
وی در ادامه عنوان کرد:باید از ظرفیت گردشگری شهرستان میاندورود برای در آمدزایی خانوار میاندورودی استفاده کنیم تا درآمد مردم از تک قطبی کشاورزی خارج کنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها