امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای ترافیک تاکید کرد:

فرهنگ‌سازی ترافیکی در کنار برخوردهای قانونی / عزم جدی شورای ترافیک شهرستان بهشهر برای حل مشکل ترافیکی

کد خبر : 81982 12 اردیبهشت 1398
پ

فرماندار شهرستان بهشهر گفت: باید از معقوله فرهنگ اجتماعی و فرهنگ شهرنشینی در کنار برخوردهای قانونی برای کاهش مشکلات ترافیکی استفاده کرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهشهر، جلسه شورای ترافیک شهرستان بهشهر به ریاست هادی خنجری فرماندار بهشهر با حضور شهرداران، فرماندهان راهنمایی و رانندگی و انتظامی شهرستان و مسئولین شهری در دفتر فرماندار برگزار شد.

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر نسبت به وضعیت ترافیکی و پارک بی نظم خودروها اعتراض کرد و گفت: وضعیت ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های شهرستان محسوب می‌شود قابل قبول نیست و باید برای این وضعیت راه حل مناسب پیدا شود.

وی فرهنگ سازی در حوزه ترافیک را یکی از راه‌های برون رفت از این وضعیت دانست و ادامه داد: خرد جمعی این جلسه که از کارشناسان تشکیل شده است، باید از معقوله فرهنگ اجتماعی و فرهنگ شهرنشینی در کنار برخوردهای قانونی استفاده کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص جاده رستمکلا به بندر امیرآباد با تاکید بر این که اگر مشکل مردم را مشکل خود بدانیم مشکلات حل می‌شود تصریح کرد: زمان برای ما بسیار با اهمیت است، زمان راه‌گشایی این پروژه طولانی شده که قابل قبول نیست، عوامل مشکل‌زا در اتمام این پروژه باید به زودی برطرف شود.

این مسئول تاکید کرد: اینکه در این جلسه تمام مصوبات جلسه قبلی اجرا شده است باعث خرسندی و نشانه عزم جدی شورای ترافیک شهرستان بهشهر برای حل مشکل ترافیکی شهروندان است که جای تشکر دارد.

در این جلسه نقاط حادثه‌خیز شهری بررسی و راه‌کارهای مناسب برای برطرف کردن آن ارائه شد.

اشتراک گذاری
پیوند ها