امروز : 9 فروردین 1403

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

امروز افزایش رضایتمندی و ایجاد امید تکلیف همه دستگاه هاست

کد خبر : 81890 10 اردیبهشت 1398
پ

حسین حسن نژاد معاون در آیین افتتاحیه ۵ پروژه عمرانی شهرداری بمناسبت سالروز شوراهای اسلامی در بابلسر گفت: امروز افزایش و ارتقاء رضایتمندی مردم و ایجاد امید و تعمیق آن جزء تکالیف انقلابی و دینی تمام دستگاه های اجرایی است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آیین افتتاحیه ۵ پروژه عمرانی شهرداری بمناسبت سالروز شوراهای اسلامی در بابلسر با اشاره به اهمیت نقش مردم در جامعه، گفت: امروز افزایش و ارتقاء رضایتمندی مردم و ایجاد امید و تعمیق آن جزء تکالیف انقلابی و دینی تمام دستگاه های اجرایی است.

وی ادامه داد: طبیعی است اگر بخواهیم رضایتمندی مردم را در جامعه شاهد باشیم، باید کار آمدی را مورد توجه قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: کارآمدی مساوی با رضایتمندی است و برای اینکه کارآمدی اتفاق بیفتد باید درست انتخاب کنیم و درست اجرا کنیم و از همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای تحقق تصمیمات درست استفاده نماییم.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبیعی است در حوزه شورای اسلامی باید این اندیشه وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: امروز ۵ پروژه در یک دوره کوتاه توسط شهرداری و شورای شهر اجرا شد که برگرفته از چنین اندیشه ای است و باید به این نکته توجه داشته باشیم که شهرداری به عنوان یک نهاد و موسسه چند وجهی و فرابخشی باید در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری اثرگذار باشد

حسن‌نژاد ادامه داد: شهرداری باید در پروژه های خود از یک دسته بندی مناسب استفاده نمایند و  بخشی از پروژه ها که بتواند افزایش درآمد برای امور شهرداری ها داشته باشد را در انتخاب خود مورد توجه قرار دهد.

ایشان به افزایش و تقویت فرهنگ عمومی و فرهنگ انقلابی در بخشی از کارها از سوی شهرداری اشاره داشت و افزود: حتما نباید نگاه درآمد و هزینه داشته باشیم گرچه هزینه در بخش فرهنگ خود نوعی درآمد پایدار برای مجموعه شهرداری و حوزه شهرستان محسوب می شود.

وی در پایان تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر بابلسر را مورد ستایش قرار داد و خاطر نشان کرد: جای خرسندی است که شهردار بابلسر توانست با همکاری دستگاه های مسئول و با اتکا به نقطه نظرات سودمند اعضای شورای اسلامی شهر پروژه ها را در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برساند.

اشتراک گذاری
پیوند ها