امروز : 10 فروردین 1403

اداره کل پدافندغیرعامل

حضور مدیرکل محترم پدافند غیرعامل در اولین جلسه کارگروه تخصصی جهاد کشاورزی استان

کد خبر : 81812 5 اردیبهشت 1398
پ

در این جلسه دکتر منفردی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان موضوع اهمیت تشکیل جلسات تخصصی کارگروه کشاورزی پدافند غیرعامل، و بیان مشکلات در این حوزه گفتند: اگر بخواهیم برای حال و آینده حوزه کشاورزی استان تصمیمی گرفته شود، بهترین گزینه این کارگروه است. ‎

 

در این جلسه دکتر منفردی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان موضوع اهمیت تشکیل جلسات تخصصی کارگروه کشاورزی پدافند غیرعامل، و بیان مشکلات در این حوزه گفتند: اگر بخواهیم برای حال و آینده حوزه کشاورزی استان تصمیمی گرفته شود، بهترین گزینه این کارگروه است.

علاوه بر مدیریت کارآمد بر سرمایه و منابع کنونی، باید نگاه هوشمندانه­ای نیز به نسل­های آینده داشته باشیم. ایشان جلسات کارگروه جهاد و کشاورزی را برای استان، جلسه­ای استراتژیک بیان کرده و و گفت: انتظار از اعضای جلسه این است که تصمیمات راهبردی در حوزه کشاورزی برای تمامی دستگاه­های استان اتخاذ شود؛ نه فقط صرف گزارش اداری و عملکرد باشد. مدیر کل پدافند غیرعامل استان رسالت این کارگروه را شناسایی تهدیدات با رویکرد آینده نگری و آینده پژوهی دانسته و اتخاذ هرگونه تصمیمی در سطح کلان استان در حوزه کشاورزی منوط به ارائه نظرات کارشناسی این کارگروه خواهد بود. ایشان با اعلام کاهش مساحت جنگل‌های شمال کشور از 3/6 به 1/98 میلیون هکتار ظرف 55 سال گذشته، مسئولیت این موضوع و خسارات وارده را اتخاذ تصمیم­ها و عملکردهای نامناسب دستگاه­های تقنینی، اجرایی و نظارتی در حوزه کشاورزی دانستند و گفتند: نقش آموزش برای مدیران، کارکنان و تمامی قشرهای جامعه در حوزه جنگل‌ها، آب­بندان‌ها، سدها، آبخیزداری، آبخوان­داری، سموم و ... می­تواند بسیار موثر و مفید باشد که در این خصوص نباید ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را فراموش کنیم.

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها