En امروز : 31 فروردین 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت روز جوان

کد خبر : 81668 28 فروردین 1398فرهنگی
پ

در بخشی از پیام احمد حسین زادگان به مناسبت 11 شعبان، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان آمده است: باور دارم در این برهه حساس باید بیش از همیشه بسترها و زمینه مشارکت جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی محیا گردد تا جوان ایرانی بتواند با عزم و اراده راسخ قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند. ‎

متن کامل پیام احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به شرح زیر است:

جوانی بعنوان مهم ترین و با ارزش ترین دوران زندگی هر انسانی بشمار می رود. جوانان در دریافت حق پیشگام بقیه اقشار هستند و زودتر از سایرین به سوی آن حرکت می‌کنند. به همین سبب است که هر حرکتی با حضور جوانان با توفیق همراه خواهد بود.

بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز با ایمان و اعتقاد به نیروهای جوان و انقلابی توانست انقلاب شکوهمند اسلامی و 8 سال دوران پرافتخار دفاع مقدس را به ثمر رساند و عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و از طرفی رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب 40 بار واژه جوان را بکار بردند که تاکیدی بر محوری بودن نقش جوانان در توسعه همه جانبه کشور است و حجتی بر همه ما برای بکارگیری از ظرفیت و توجه بیشتر به جوانان می باشد.

باور دارم در این برهه حساس باید بیش از همیشه بسترها و زمینه مشارکت جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مهیا گردد تا جوان ایرانی بتواند با عزم و اراده راسخ قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند و مدیران نیز باید با اعتماد به این توانمندی ها و استعدادها، زمینه تحقق اهداف عالیه نظام مقدس را فراهم سازند.

اینجانب با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و نامگذاری این روز به نام جوان، به جوانان این کشور به خصوص جوانان مازندرانی، امیدوارم این قشر امیدبخش با تاسی از جوان دشت کربلا با وفاداری، ایثار، عقلانیت و عشق و تعهد به اسلام و ایران زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه های مختلف را بیش از گذشته فراهم کنند.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری