امروز : 5 اردیبهشت 1403

جلسه بررسی خسارات ناشی از سیل در جویبار

کد خبر : 81660 29 فروردین 1398
پ

جلسه بررسی خسارات ناشی از سیل در جویبار به منظور بررسی موضوعات مرتبط با سیل اخیر در جویبار با حضور سید علی اسد فرماندار ، قلی نژاد معاون بازسازی و مسکن روستایی برگزار شد . ‎

جلسه بررسی خسارات ناشی از سیل در جویبار

به منظور بررسی موضوعات مرتبط با سیل اخیر در جویبار با حضور سید علی اسد فرماندار ، قلی نژاد معاون بازسازی و مسکن روستایی برگزار شد .

       به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، جلسه بررسی خسارات ناشی از سیل و موضوعات مرتبط با آن در جویبار با حضور سید علی اسد فرماندار ، قلی نژاد معاون بازسازی و مسکن روستایی و زیرک مسئول حراست بنیاد مسکن استان ، عبدی معاون فنی ، بخشنده مسئول حراست فرمانداری و باقری رئیس بنیاد مسکن روستایی در محل فرمانداری شهرستان جویبار برگزار شد .

در این جلسه اسد فرماندار ضمن تقدیر از زحمات و عملکرد رئیس و کارشناسان بنیاد مسکن در حوادث سیل اخیر ، خواستار بررسی مشکلات خسارت دیدگان ناشی از سیل شد و به وجدان کاری و امانت داری در این امر تاکید کرد .

در این جلسه قلی نژاد معاون بازسازی عملکرد بنیاد نیز با تشکر از صحه سدر فرماندار ، بررسی پرونده های حوادث سیل اخیر را سه مقوله بخش شناسایی ، رسیدگی به خسارت دیدگان و بازنگری به خسارت دیده ها عنوان نمود تا حقی تضیع نگردد .

اشتراک گذاری
پیوند ها