En امروز : 1 اردیبهشت 1403

با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان معارفه شد؛

رازجویان: امنیت جاده های مازندران یک ضرورت ملی است / مدیران؛ مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند

کد خبر : 81629 28 فروردین 1398فرهنگی
پ

مهدی رازجویان در مراسم معارفه مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران امنیت جاده مازندران را برای همه هموطنان یک ضرورت خواند و گفت: بر اساس آمارهای رسمی 10 درصد از کل تردد جاده ای در کشور مربوط به مازندران است و این آمار اهمیت ضرورت امنیت جاده های استان را مضاعف می کند. ‎

 

مهدی رازجویان در مراسم معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: بر اساس آمارهای رسمی 10 درصد از کل تردد جاده ای در کشور مربوط به مازندران است و این آمار اهمیت ضرورت امنیت جاده های استان را مضاعف می کند.

وی به مسدود شدن چند روزه جاده هراز و کندوان در تعطیلات نوروزی به خاطر نبود امنیت تردد اشاره و تاکید کرد که بسته شدن حتی چند ساعته جاده های اصلی استان آن هم در شلوغ ترین ایام گردشگری سال نه تنها باعث رنجش و آزار گردشگران می شود بلکه بر اقتصاد استان هم اثر می گذارد.

رازجویان گفت: به طور قطع بودجه استانی برای تثبیت و ارتقای امنیت جاده های مازندران کفایت نمی کند و نگاه ملی و تامین اعتبارات ملی برای این منظور ضروری است.

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اعلام این که هیچ جامعه ای به تعالی نمی رسد مگر آنکه از زیر ساخت های خوبی برخوردار باشد، عنوان کرد: این مهم زمانی می تواند محقق شود که دستگاه های مسئول دارای امکانات و اعتبارات کافی باشند.

وی با بیان اینکه نمی توان خدمات ملی را با اعتبارت استانی ارایه داد، افزود: اختصاص اعتبارات نه تنها در توسعه راه ها، بلکه نقش اصلی در بالا بردن سطح امنیت جاده های استان خواهد داشت. 

معاون استاندار مازندران با اشاره به این که باید مدیران مدیریت جهادی محور فعالیت های خود قرار دهند، اظهار داشت: از مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران انتظار داریم، رفع نقاط حادثه خیز، ارتقای امنیت جاده ها، لایروبی و پاکسازی دهنه پل ها، کاهش، تعریض راه بندر امیر آباد، روشنایی جاده های مواصلاتی و همچنین جلوگیری از ازدحام خودروهای سنگین در محور ها را در اولویت کاری خود قرا دهد. 

رازجویان همچنین پاکسازی و زیبا سازی محور های استان را از انتظارات مطرح از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و گفت : برای بازگرداندن جاده های مازندران به اصل خود راهداری باید در صف اول باشد. 

گفتنی است؛ با حضور رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، تیموری، معاون توسعه منابع انسانی سازمان راهداری کل کشور، طی مراسمی عباسعلی نجفی به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران معارفه و از تلاش های احمد آفرین محمدزاده، مدیر کل سابق این دستگاه در دوره مسئولیتش قدردانی شد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری