امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان ساری تاکید کرد

ضروررت اعتماد به جوانان برای تحقق رونق تولید

کد خبر : 81554 26 فروردین 1398
پ

فرماندار ساری با بیان اینکه همە در شعار از نقش و جایگاە جوانان صحبت می‌کنند اما در عمل چندان بە این امر توجە نمی‌کنند، افزود: جوانان امروز باید در آینده کشور را اداره کنند و بر همین اساس لازم است برای آنان اهمیت قائل شویم و فضا را برای کار و فعالیت آنان مهیا کنیم. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ساری با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، گفت: جوانان نیروی محرکه جامعه هستند و توانمندی‌های آنان باید دیده شود.

وی با بیان اینکه برای تغییر در وضعیت عمومی جوانان لازم است تا به شکل عام فرصت‌ها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف این حوزه شناسایی شود، اظهار کرد: باید ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با ایجاد هماهنگی بین بخشی ایجاد هم‌افزایی کند.

فرماندار ساری با بیان اینکه همە در شعار از نقش و جایگاە جوانان صحبت می‌کنند اما در عمل چندان بە این امر توجە نمی‌کنند، افزود: جوانان امروز باید در آینده کشور را اداره کنند و بر همین اساس لازم است برای آنان اهمیت قائل شویم و فضا را برای کار و فعالیت آنان مهیا کنیم.

رضایی با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال شناخت ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و شناخت کمبودها و آسیب‌ها و مقابله با موانع ضروری است، گفت: نقش اصلی این راهبرد و شعار رهبری بر عهده جوانان است و تنگناها مسیر ساز برای پیشرفت بیشتر و اتکا به توان داخلی است.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها