امروز : 9 فروردین 1403

گزارش تصویری

جلسه ستاد ساماندهی و کمک رسانی به هموطنان سیل زده در فرمانداری فریدون کنار برگزار گردید.

کد خبر : 81482 21 فروردین 1398
پ

عزم همگانی در فریدونکنار برای حمایت از سیل‌زدگان/ کمک‌های مردمی در ستاد عتبات و موکب متمرکز شود ‎

 

فرماندار فریدونکنار در این جلسه اظهار کرد: عید امسال با رویدادهای ناخوشایندی آغاز شد که شاید در پس این اتفاقات حکمت خداوند باشد.

نصیری با اشاره به اینکه در کشور ایران به ویژه در مناطق سیل زده التهاب و نگرانی شدیدی وجود دارد گفت: باید در زمینه آواربرداری، تغذیه به آسیب دیدگان و بازسازی کمک‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه این شهرستان دارای تجربه خوبی در امر کمک‌رسانی است، خاطرنشان کرد: فریدونکنار در زمان جنگ کمک‌های زیادی برای بازسازی سوسنگرد انجام داده و همچنین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین موکب خدام الحسین خطه مبارک از این شهرستان اعزام شده که با سازماندهی مناسب توانسته از بهترین گروه‌های استان مازندران باشد و امیدواریم با تجربه‌ای که در اعضای این موکب وجود دارد بتوانیم در مناطق حادثه دیده کمک‌های خوبی را انجام دهیم.

نصیری تصریح کرد: تمامی نهادها و گروه ها باید در قالب ستاد عتبات تجمیع شوند و پس از جمع‌آوری کمک‌ها به موکب ارسال شده تا اقدامات مناسب برای کمک‌رسانی صورت گیرد.

وی بر لزوم یکپارچه‌سازی خروجی تمامی کمک‌ها به یک مجموعه تاکید کرد و گفت: تمامی نهادها و اقشار می‌توانند کمک جمع‌آوری کنند اما در فریدونکنار باید این کمک‌ها به ستاد عتبات تحویل شود.

هادی بصیر مسئول ستاد عتبات عالیات فریدونکنار اظهار کرد: حادثه اخیر بسیار غم‌انگیر بود که باید تصمیم‌گیری مناسبی صورت گرفته و هلال احمر، آموزش و پرورش و اصناف باید پای کار باشند.

وی با بیان اینکه کمک‌های ارسالی به سازمان‌ها مشمول زمان شده و به موقع دست حادثه دیدگان نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کمک‌های مردمی که به سازمان‌ها اختصاص پیدا می‌کند در بروکراسی اداری قرار می‌گیرد دیر به دست مردم می‌رسد اما ستاد عتبات با کمک موکب‌ها می‌توانند هم از نظر جمع‌آوری کمک‌ها و همچنین عملیاتی بهتر عمل کنند.

بصیر با اشاره به اینکه استان گلستان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد گفت: استان گلستان در نزدیکی مازندران قرار دارد که در وضعیت مناسبی قرار ندارد و نیاز است کمک‌های خودمان را به این استان معطوف کنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
نظر سنجی

آیا از محتوی سایت فرمانداری فریدونکنار راضی می باشید؟

بلی
خیر
پیوند ها