امروز : 9 فروردین 1403

اداره کل پدافندغیرعامل

برگزاری اولین نشست مشترک مسئولین پدافند غیرعامل با اعضای هیئت مدیره انجمن پدافند غیرعامل استان مازندران

کد خبر : 81473 25 فروردین 1398
پ

اولین نشست مشترک مسئولین پدافند غیرعامل با اعضای هیئت مدیره انجمن پدافند غیرعامل استان با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان روز پنجشنبه مورخ 98/1/22 در محل اداره کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد. در ابتدای این جلسه بی طرفان دبیر انجمن پدافند غیرعامل ایران گزارشی از اقدامات این انجمن در کشور و استان مازندران ارائه نمود. در ادامه دکتر منفردی مدیر کل پدافند غییرعامل استان ضمن آرزوی سالی خوب و رونق تولید برای ملت عزیز ایران بیان داشت: ایشان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل این حوزه را از ضروری ترین کار ایجاد صلح و امنیت در جوامع بشری و بخصوص ایران دانست. ‎

اولین نشست  مشترک مسئولین پدافند غیرعامل با اعضای هیئت مدیره انجمن پدافند غیرعامل استان با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان روز پنجشنبه مورخ 98/1/22 در محل اداره کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بی طرفان دبیر انجمن پدافند غیرعامل ایران گزارشی از اقدامات این انجمن در کشور و استان مازندران ارائه نمود.

در ادامه دکتر منفردی مدیر کل پدافند غییرعامل استان ضمن آرزوی سالی خوب و رونق تولید برای ملت عزیز ایران بیان داشت: ایشان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل این حوزه را از ضروری ترین کار ایجاد صلح  و امنیت در جوامع بشری و بخصوص ایران دانست.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان بیان داشت: تحقق این امر مهم با حضور آحاد افراد جامعه اعم از زن و مرد، بزرگ و کوچک، نهادهای دولتی و غیردولتی، اقوام، ادیان و مذاهب ممکن است. ایشان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در تاریخ 6 آبان سال 97 این نکته را بیان کردند که پدافند غیرعامل بدون رویکرد علمی محقق نخواهد شد.

دکتر منفردی ضمن بیان این نکته که انتظار مردم از انجمن های علمی بیشتر از سایر نهادهای مدنی است افزودند: نگاه انجمن های علمی حتما باید به دور از هرنوع نگاه سیاسی باشد. ما ایثار و از خودگذشتگی را یک بار در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم و این بار در سازمان های مردم نهاد شاهد این موضوع هستیم.

استان مازندارن جزء  برترین استان ها از نظر منابه انسانی و شخصیت های بزرگ در همه ابعاد و زمینه هاست که متاسفانه در بسیاری از موارد داشتن تفکر و نگاه شهرستانی مانع پیشرفت استان در این زمینه ها و ابعاد می شود که این موضوع از منظر پدافند غیرعامل مشکل ساز است. برای رشد ایران و به طور کلی برای رشد بشریت باید با روحیه بسیجی و جهادی کار کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل در ادامه پیشنهاد تغییر نام پدافند غیرعامل را به جهت گستردگی حوزه کاری و برآروندن توقع و انتظار مقام معظم رهبری و نگرش دکتر جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح نمودند و بیان داشتند که استفاده از نام پایداری ملی برای این منظور مناسب تر به نظر می رسد.

در پایان ضمن تبریک میلاد امام سجاد تاکید کردند که در صورت داشتن همت مضاعف در انجام کار، انجام کار تخصصی و پدافندی ، همه ما و دستگاه های دولتی برای هرگونه کمک ممکن پای کار ایستاده ایم.

همچنین هر یک ا اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود پرداخته و در نهایت با تصویب چند مصوبه اجرایی جهت تقویت انجمن علمی پدافند غیرعامل مازندران مورد تصویب قرار گرفته است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها