امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار ویژه شهرستان بابل در بازدید از مزرعه کشت کلزا، پرورش ماکیان و تولید زنبور عسل در روستای اسبو کلا:

رونق تولید با تغییر تفکر و رویکرد محقق می شود

کد خبر : 81428 22 فروردین 1398
پ

قربانعلی ولی زاده،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در بازدید از مزرعه کشت کلزا، پرورش ماکیان و تولید زنبور عسل در روستای اسبو کلای بابل با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام سال رونق تولید گفت : رونق تولید با تغییر تفکر و رویکرد محقق می شود... ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل به جهت نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال"رونق تولید" ولی زاده ،فرماندار ویژه این شهرستان به اتفاق حاج اسماعیلی،بخشدار مرکزی بابل در راستای حمایت و دلگرمی تولیدکنندگان در سطح روستاها از مزرعه کشت کلزا، پرورش ماکیان و تولید زنبور عسل در روستای اسبو کلای بخش مرکزی بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل در این بازدید بر لزوم تلاش در جهت تحقق فعالیتهای اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد و گفت : با تغییر رویکرد و ایجاد شرایط برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان از منابع موجود بهره کافی را برد.

وی در ادامه به همکاری مطلوب کارشناسان و بخش های مختلف فرمانداری و بخشداری با سرمایه گذاران در راستای رونق تولید اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در سال 98 با همدلی و تعامل بیشتر با مردم در راستای تحقق شعار سال به نحوی مطلوب و بهینه گام برداریم.

وی افزود : با تغییر در تفکر ، اصلاح بخش های مختلف به ویژه کشاورزی و افزایش بهره وری تحقق این شعار در شهرستان بابل عملی خواهد بود.

 وی در پایان از  سرکار خانم شفیعیان، مسئول خانه مطبوعات بابل و زراعت کننده در این مزرعه تقدیر و تشکر کرد و آرزوی موفقیت برای ایشان در راستای رونق تولید محصولات کشاورزی نمود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها