امروز : 10 فروردین 1403

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی مازندران پرداخت شد

کد خبر : 81424 22 فروردین 1398
پ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سال قبل حدود ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در بخش کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، عزیزاله شهیدی فر عصر چهارشنبه در حاشیه آئین اولین نشا مکانیزه کشور در روستای باقرتنگه بابلسر با بیان اینکه سیل اخیر خسارت زیادی به بخش کشاورزی وارد کرد افزود: بخش کشاورزی در تلاش است به رفع مشکل کشاورزان بپردازد تا در زمان مقرر بتوانند اقدام به کشت محصول کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه امروز در بخش کشاورزی شاهد اولین کشت مکانیزه برنج مازندران و کشور در بابلسر هستیم، گفت: در سال ۹۷ خوشبختانه در بخش تسهیلات کشاورزی نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در بخش‌های مختلف کشاورزی به کشاورزان پرداخت شد.

شهیدی فر تصریح کرد: در بحث توسعه اشتغال روستایی نیز ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات ۴و۶ درصدی به کشاورزان اختصاص دادیم و پیش بینی می‌کنیم امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشت مکانیزه در مازندران باشیم که همه اینها از تأثیرات تسهیلات بانکی است

وی در پایان گفت: از مهم‌ترین موفقیت ما در سال ۹۷ تنظیم قیمت برنج بود که امیدواریم با نگاه مثبت و پیگیری‌های استاندار مازندران شاهد تداوم این امر در سال ۹۸ باشیم.

اشتراک گذاری
پیوند ها