امروز : 28 فروردین 1403

استاندار مازندران:

خسارت سیل را با وفاق و همدلی جبران کنیم

کد خبر : 81414 22 فروردین 1398
پ

استاندار مازندران با اشاره به خسارت بالای سیل به استان گفت: با وفاق و همدلی باید بخشی از خسارت ها را جبران کنیم. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، مجید حسین زادگان عصر چهارشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران در بابلسر، خسارت سیل به استان‌ مازندران را بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امیدوارم با وفاق و همدلی بتوانیم بخشی از این خسارت را جبران کنیم و موجب رضایت و اعتماد مردم شویم.

وی با بیان اینکه امروز مردم بیش از گذشته از مسئولان انتظار دارند و لازم است مسئولان با حس مسئولیت پذیری بتوانند به کمک مردم بروند، گفت: نباید فرصت دهیم برخی‌ها با سواستفاده از کمبودها موج سواری و سیل سواری کنند.

استاندار مازندران خطاب به مسئولان با تاکید به پرهیز از وعده وعیدهای دروغین به مردم اظهار کرد: تمام اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود به نحو صحیح اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان اقدامات قرار گیرند.

حسین زادگان با اشاره به اقدامات بسیار خوب سپاه در سیل اخیر عنوان کرد: اولویت ما در بحث احداث واحدهای مسکونی سیل زدگان واگذاری به پیمانکاران جهاد سازندگی است چون آنها هم صادق و هم پاک دست هستند.

وی به اعتباراتی که دولت برای لایروبی آببندان ها تخصیص داد اشاره کرد و افزود: اعتبار به سیل زدگان عادلانه توزیع شود و به واحدهایی که خسارت بیشتر دیدند اعتبار بیشتر تخصیص یابد.

اشتراک گذاری
پیوند ها