امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار محمودآباد :

معلّمان ، معماران آینده هر جامعه ای محسوب می شوند.

کد خبر : 81396 21 فروردین 1398
پ

جلسه ستاد گرامیداشت مقام معلّم شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز چهارشنبه 21 فروردین ماه به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد با حضور محمدی معاون سیاسی فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، سایر مدیران ادارات و اعضای بزرگداشت ستاد مقام معلّم در محل فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد. ‎

فرماندار محمودآباد :

معلّمان ، معماران آینده هر جامعه ای محسوب می شوند.

جلسه ستاد گرامیداشت مقام معلّم شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز چهارشنبه 21 فروردین ماه به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد با حضور محمدی معاون سیاسی فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، سایر مدیران ادارات و اعضای بزرگداشت ستاد مقام معلّم در محل فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد.  

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه با اشاره به اینکه نقش و رسالت معلمان در جامعه همچون انبیا بر مردم ، نقش راهبری و هدایت  سازی را داشتند گفت: معلّمان ، معماران آینده هر جامعه ای محسوب می شوند و تکریم و پاسداشت از مقام معلّم بر کلیه آحاد جامعه وظیفه و تکلیف محسوب میگردد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد تصریح کرد : رسالت 124 هزار پیامبر تعلیم و تربیت و سمت و سو دادن به زندگی بشری بود و امروز در جامعه کنونی این رسالت ومسئولیت بر عهده معلّمان سپرده شده است و باید جامعه فرهنگیان به این احساس برسند که جامعه قدرشناس تلاش ها و زحماتشان هستند.

یوسف پور گفت: در راستای تکریم و قدرشناسی از تلاش جامعه فرهنگیان شهرستان و گرامیداشت مقام شامخ معلم آیین روز معلم شهرستان در روز شنبه 14 اردیبهشت در مجتمع نفت محمودآباد برگزار خواهد شد و در این مراسم از 21 معلم نمونه و برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

مرتضی نصری مدیر آموزش وپرورش درادامه این جلسه نیز گفت : معلمی از خصوصیات انبیا و از صفات محبوب آنان می باشد و امروز انتقال دانایی و تربیت نسل جدید کلید توسعه در هر جامعه‌ای است و نظام تعلیم و تربیت به عنوان رکن اصلی در این فرآیند از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار است .

وی با اشاره به اینکه 1500 معلم در محمودآباد مشغول به تدریس هستند گفت:  فضیلت معلمی زمانی ارزشمند است که بتواند این موهبت الهی را در وجود خود محقق سازد و با تمام وجود در جهت کمال جامعه به آموزش بپردازد چرا که معلم روح و جان افراد را پرورش داده و به سوی رشد و ترقی و تعالی سوق می دهد.

 

 

اشتراک گذاری