امروز : 28 فروردین 1403

اسماعیل حسن زاده

فرماندار بابلسر در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت

کد خبر : 81345 20 فروردین 1398
پ

فرماندار بابلسر گفت:امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن است. ‎

پیام تبریک فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز"

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن، چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزتمداری و افتخار مبدل ساختند که این مهم در جریان سیل اخیر و خدمات رسانی به مردم سیل زده بسیار نمایان بود.

جانبازان عزیز میهن اسلامی مان نیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

هماهنگی و هم افزایی پاسداران انقلاب اسلامی با سایر نیروهای مسلح، مزیتی غیر قابل انکار است که باعث شده شبکه دفاعی کشور آسیب ناپذیر شده و در طریق اقتدار، صلابت و استحکام روز افزون، قرار بگیرد و اقدام دولت آمریکا و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی #مذبوحانه بوده و نشان از ضعف ایالت متحده و اقتدار سپاه پاسداران دارد.

سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)؛ روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع)؛ روز جانباز به آحاد مردم بصیر و ولایت مدار بابلسر به ویژه پاسداران، بسیجیان و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که ذخیره‌های الهی نظام هستند، مبارک باد.

 اسماعیل حسن زاده

فرماندار شهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
پیوند ها