امروز : 9 فروردین 1403

پیام نوروزی فرماندار شهرستان نور به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار ۱۳۹۸

کد خبر : 80841 1 فروردین 1398
پ

دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور فرارسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۸ را به عموم مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خصوصا مردم ولایتمدار و شهیدپرور و فهیم شهرستان نور تبریک گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور؛ در این پیام آمده است:

 

به نام خالق زیباییها

 

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار

یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال

 

بهار فصل رویش است و طراوت،فصل اثبات دوباره شکوه  و جلال خداوند است،نخستین روز بهار، آغازی برای اعتدال،طراوات،نشاط و شادابی و نوروز،عید شکوفایی،پویایی،بالندگی،نوخواهی و نواندیشی است.

حلول سال نو در قدوم بهار،یادآور تحول شگرف در اندیشه و ضمیر انسانهایی است که تحول و دگرگونی طبیعت را با انقلاب درونی خویش پیوند زده و در نسیم باد نوروزی،سرسبزی و طراوت درونی خود را به هفت سین سلامتی،سرافرازی،سعادت،سروری،سر سبزی،سرزندگی و سربلندی سرزمینشان گره می زنند.با فرا رسیدن بهار طبیعت،صحنه جهان آیینه نمای قدرت خداوندی می گردد و با رویش سبز دوباره طبیعت،گلهای امید به زندگی را به ارمغان می آورد.

امید است که در سایه الطافالهی،رهنمودهای مقام معظم رهبری،تدبیر دولتمردان و ایثار و جانفشانی‌های فرزندان غیور و فداکار این سرزمین همیشه ماندگار،ایران اسلامی همواره در مسیر آرامش،عزت،سربلندی و پیشرفت قرار داشته باشد.

اینجانب ضمن تبریک آغاز سال ۱۳۹۸ به تمامی مردم با فرهنگ،متدین و تلاشگر شهرستان نور؛امیدوارم  سال جدید،سال اتفاقات و رویدادهای بزرگ در همه ابعاد اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی باشد و در سال پیش‌رو شهرستان نور بیش از گذشته با همت و کار مداوم مسئولان و مشارکت و همدلی مردم در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرد.

 

       علی شادمان

فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها