امروز : 30 فروردین 1403

فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۷ عنوان داشت:

مسئولان با قوت، حوزه مأموریتی خود و بازار را مدیریت و برای رفع ضعف‌های مدیریتی تلاش کنند

کد خبر : 80722 25 اسفند 1397
پ

باید با هم افزایی و تجمیع ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات تلاش شود و همه با هم اقدامات مؤثر و خدمات رسانی به مردم انجام دهیم و شورای اداری با هدف رفع مشکلات برگزار می‌شود و باید در این جلسات چاره اندیشی برای رفع مشکلات باشد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر،هادی خنجری صبح شنبه در جلسه شورای اداری اظهار داشت: تهیه مایحتاج عمومی برای مردم از مسائل مهم است و در بازار دقت و نظارت کامل اعمال شود و نمی‌توانیم بپذیریم که در چنین شرایطی مردم در مشقت باشند.

وی گفت: دشمن از ضعف‌های ما سو استفاده می‌کند و باید بدانیم جنگ با دشمن افسانه نیست؛ اما برخی ضعف‌های مدیریتی وجود دارد و باید مدیریت شود.

فرماندار بهشهر بیان داشت: در برخی موارد در بخش نهاده‌های دامی با مشکل مواجه بودیم که ناگزیریم نهاده‌های دامی را مدیریت کنیم که البته در برخی موارد بخش خصوصی با ما همکاری ندارد و برخی ناجوانمردی‌ها وجود دارد.

خنجری گفت: نظارت بر بازار باید با دقت انجام و در مایحتاج مردم تلاش شود و بدانیم مدیران باید برای کاهش رنج مردم در صحنه باشند.

وی با اعلام اینکه باید تلاش کنیم که بازار اشباع شود؛ یادآور شد: باید از صف‌های طولانی مایحتاج کاسته و همه این موارد مدیریت شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه در توزیع گوشت، سهم بهشهر سهم ناچیزی از استان است؛ بیان داشت: در کنار توزیع مناسب مرغ و گوشت، باید در مرکبات و توزیع آن برای شب عید هم تلاش شود تا نظارت کامل برای توزیع انجام شود و خدمات گسترده‌تر شود.

خنجری با اشاره به در پیش بودن نوروز خاطر نشان کرد: باید فضای شهرستان برای میزبانی از مهمانان آماده و ستاد تسهیلات نوروز با قوت در مدیریت فضا، امکانات و تجهیزات وارد عمل شده و دغدغه‌ها کم شود.

وی گفت: باید با هم افزایی و تجمیع ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات تلاش شود و همه با هم اقدامات مؤثر و خدمات رسانی به مردم انجام دهیم و شورای اداری با هدف رفع مشکلات برگزار می‌شود و باید در این جلسات چاره اندیشی برای رفع مشکلات باشد.

فرماندار بهشهر، اظهار کرد: در حوزه ترافیکی با دغدغه بیشتر وارد شده و مدیریت شود تا از چالش جلوگیری و از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود تا مردم با مشکل روبرو نشوند.

خنجری گفت: چهارشنبه آخر سال فرصت شادی و شادمانی برای مردم است و دشمن تلاش دارد تا آن را به چالش تبدیل کند و لذا باید تلاش شود تا این آئین با ارزش‌ها گره خورده و معنویت در جامعه رشد یابد.

وی افزود: همه ما در قبال مردم مسئول هستیم و باید همه مدیران آماده خدمات رسانی به مردم باشند و برای توسعه معنویت در جامعه تلاش کنند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها