امروز : 8 اردیبهشت 1403

رویداد شتاب کارآفرینی با محوریت کسب و کارهای خانگی نوآورانه

کد خبر : 80700 21 اسفند 1397
پ

اولین جلسه شورای سیاستگذاری (رویداد شتاب کارآفرینی با محوریت کسب و کارهای خانگی نوآورانه) در استانداری برگزار شد . ‎

سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده در جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت از کسب و کارهای خانگی و رونق تولید در شرایط اقتصادی امروز ؛بیان داشت: برگزاری رویداد شتاب کارآفرینی با هدف شناسایی و معرفی ایده ها ، فناوری ها و استعداد های کسب و کار و ترغیب جوانان و خانواده ها به ارائه ایده های نوآورانه در حوزه کسب و کارهای خانگی و خانوادگی می باشد .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری؛ این برنامه را طرح مشترک دانشگاه جامع علمی کاربردی و امور بانوان و خانواده استانداری عنوان کرد و ادامه داد : با لحاظ اینکه زمان مدنظر برای برگزاری این رویداد اردیبهشت ماه 98 خواهد بود، اجرای درخور شأن برنامه ؛ مشارکت و همکاری کلیه دستگاههای اجرایی تصمیم گیر و موثر در رشد و رونق اشتغال بویژه مشاغل خانگی را می طلبد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده با بیان این نکته که این رویداد برای اولین بار در سطح کشور به اجرا درمی آید، گفت اگراین طرح که دارای محتوایی نو می باشد، با مشارکت مطلوب دستگاهها و با کیفیت خوب برگزار گردد. به عنوان یک الگوی ارزنده و موثر در سطح کشور مطرح خواهد شد.

در ادامه قربانی معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ضمن تشریح کامل شیوه نامه اجرایی رویداد، هدف این رویداد را که جنبه ترویجی دارد معرفی مشاغل نوآورانه و کمک به تجاری سازی ایده های کاربردی نوین مطرح کرد. وی همچنین سامانه ثبت نام افراد علاقمند و اجد شرایط به شرکت در این رویداد را به آدرس زیر معرفی نمود :

Ma.uast.ac.irسایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها