امروز : 1 اردیبهشت 1403

اداره کل پدافندغیرعامل

تصویب کلیات طرح جامع پدافند غیرعامل استان مازندران

کد خبر : 79592 20 اسفند 1397
پ

چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان مازندران روز یکشنبه مورخ 97/12/19با حضور استاندار مازندران،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضای شورای پدافند غیر عامل استان در محل سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد. ‎

چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان مازندران روز یکشنبه مورخ 97/12/19با حضور استاندار مازندران،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری ، معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضای شورای پدافند غیر عامل  استان در محل سالن شماره یک  استانداری مازندران برگزار شد.

در این جلسه استاندار مازندران با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل و نقش مدیران در اجرای الزامات پدافندی به عنوان متولیان دستگاه ها بر اجرای این الزامات در سطح استان تاکید نمود.

حسین زادگان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در سطح استان و اداره کل پدافند غیر عامل مازندران در کسب رتبه برتر کشور در هزینه کرد اعتبارات پدافند غیرعامل از محل بند ز تبصره ۱۲قانون بودجه سال ۹۶ خاطرنشان کرد این اعتبارات جهت مصون سازی زیرساخت‌ها در استان هزینه شده است و بایستی تداوم داشته باشد. رئیس شورای پدافند غیرعامل با تقدیر تلاش‌های صورت گرفته در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان این طرح را یک سند بالادستی در  همه حوزه‌ها در استان برشمرد و بر اجرایی شدن راهبردهای سند تأکید کرد.

 سردار حیدری معاون امور استان‌ها و بسیج سازمان پدافند غیرعامل نیز ضمن تقدیر از اهتمام استان در هزینه کرد اعتبارات ایمن‌ساز با اشاره به سهم بالای وابستگی خدمات به حوزه سایبری توجه به این بخش را یک اولویت برشمرد و بر ایمن سازی در حوزه سایبری به ویژه شبکه بانکی تاکید کرد.

سردار حیدری استان مازندران را دومین استانی برشمرد که سند جامع پدافند غیرعامل آن تدوین و تهیه شده و در سیر مراحل تصویب قرار گرفت.

دکتر حسن نژاد معاون سیاسی اجتماعی امنیتی نیز ضمن برشماری اهمیت موضوع خاطرنشان کرد پدافند غیرعامل به دنبال نظام ارزیابی اثر گذار و کارآمد هستیم که خروجی آن کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در استان باشد.

در ابتدای این نشست دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران به عنوان اولین اداره کل استان گزارشی از اقدامات ۱۰۰ روزه پدافند غیرعامل استان ارائه دادند. در این گزراش مازندران با سهم 15.7 درصد از کل اعتبارات کشو در هزینه کرد اعتبارات پدافند غیرعامل و همچنین ارائه آموزش به حدود 20 هزار نفر ساعت در این مدت رتبه اول کشور را دارا می‌باشد.

همچنین قابل ذکر است در این جلسه آقای دکتر حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بعنوان جانشین رئیس  شورای پدافند غیر عامل استان معرفی شدند. در ادامه نیز حکم  آقای دکتر قاسم بیشه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان بعنوان رئیس کارگروه پولی و مالی که از سوی استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل مازندران صادر شده بود به ایشان ابلاغ گردید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها