امروز : 10 فروردین 1403

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران خبر داد:

تاکید سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری برتسهیل و تسریع در جذب هدفمند تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تحت پوشش سه نهاد حمایتی بهزیستی ، بنیاد شهید و کمیته امداد.

کد خبر : 79545 19 اسفند 1397
پ

دکتر سیدرحیم بخشی در نشست با مدیران و معاونین اعتباری ۴بانک و موسسه کشاورزی ، توسعه تعاون ، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید و دبیر کار گروه تخصصی اشتغال استان اعلام کرد ، ۱۵۰۰ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش و معرفی شده ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد با کارمزد ۶درصد با مدت باز پرداخت حداکثر ۶سا ل تا سقف ۵۰۰میلیون ریال و همچنین معرفی شدگان بنیاد شهید با شرط ایجاد یک شغل به ازای هر ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در چارچوب طرح پرداخت میشود. ‎

تاکید سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری برتسهیل و تسریع در جذب هدفمند تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تحت پوشش سه نهاد حمایتی بهزیستی ، بنیاد شهید و کمیته امداد.

دکتر سیدرحیم بخشی در نشست با مدیران و معاونین اعتباری ۴بانک و موسسه کشاورزی ، توسعه تعاون ، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید و دبیر کار گروه تخصصی اشتغال استان اعلام کرد ، ۱۵۰۰ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش و معرفی شده ادارات کل بهزیستی  و کمیته امداد با کارمزد ۶درصد با مدت باز پرداخت حداکثر ۶سا ل  تا سقف ۵۰۰میلیون ریال  و همچنین معرفی شدگان بنیاد شهید با شرط ایجاد یک شغل به ازای هر ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات  در چارچوب طرح  پرداخت میشود. ایشان تاکید کردند ، حسب تاکید جناب آقای خیریانپور ، معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کمیته تخصصی با محوریت استانداری تشکیل و روند  معرفی وپرداخت تسهیلات با پیگیری نمایندگان دستگاههای اجرایی معرفی کننده در شعب بانکها و رصد در کمیته اشتغال شهرستانها با محوریت فرمانداران  تسهیل  گردد، زیرا روند معرفی ، تصویب و پرداخت بدلیل ابلاغ دستورالعمل در بهمن و ارسال و تصویب طرح در کار گروه ملی در انتظار نمی باشد .

اطلاع رسانی دقیق در سطح روستا با استفاده از ظرفیت ۲۳۰۰ دهیاری، بخشداران ، پایگاههای بسیج وغیره به افراد واجدالشرایط با ارائه مشاوره لازم شدند.

۲۵ درصد تسهیلات ابلاغی به متقاضیان  رسته دام سبک و سنگین در چارچوب دستورالعمل ابلاغی   قابل پرداخت است که می تواند ، در شرایط حساس فعلی و نیاز کشور به گوشت قرمز و تامین شیر مورد نیاز واحدهای لبنی ،جلوگیری از مهاجرت به شهرها و متقابلا انجام مهاجرت معکوس به روستاها نقش آفرینی کند.   .

ایجاد اشتغال پایدار ، سکونت  در روستاها و ممنوعیت  پرداخت به شاغلین  و همچنین  رصد و آسیب شناسی پس از پرداخت در تداوم " راهبرد تدبیر  اقتصادی " جناب آقای حسین زادگان -  استاندار  محترم  بایستی مدنظر قرارگرفته و با نظارت فرمانداریها رعایت گردد.

متقاضیان به ادارات ذیربط در شهرستانها با راهنمائی  دهیاران ، بخشداران وغیره می توانند، مراجعه نمایند.

دکتر بخشی تاکید کردند ، بدلیل ارسال پرونده ها به کار گروه  ملی و بمنظور تسهیل در روند امور موضوع  تفویض اختیار به کار گروه  استانی پیگیری خواهد شد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری