امروز : 9 فروردین 1403

در اولین روز ماه رجب

میز خدمت فرمانداری شهرستان بابل در مصلای جمعه شهر امیرکلا تشکیل شد

کد خبر : 79513 18 اسفند 1397
پ

در اولین روز ماه رجب با برگزاری میز خدمت در مصلای جمعه شهر امیرکلا ضمن ارتباط مستقیم مردم و مسئولان، برای رسیدگی به مشکلات شهروندان نیز دستوراتی صادر شد... ‎

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان به همراه زاهد پاشا، معاون برنامه ریزی فرمانداری،امام جمعه،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر امیرکلا و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان بابل روز جمعه و در اولین روز ماه رجب با تشکیل میز خدمت در مصلای جمعه شهر امیرکلا پاسخگوی مردم شدند.

ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این خصوص اظهارداشت: هدف از تشکیل میز خدمت شنیدن دغدغه های مردم بطور مستقیم از سوی مسئولان است تا بتوانیم بلافاصله در محل تصمیم بگیریم و برخی مشکلات را حل کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: بیان مستقیم دغدغه های مردم در میز خدمت امکان برنامه ریزی بهتر بمنظور حل مشکلات آنها را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: تشکیل میز خدمت در سطح شهرستان بابل در تمامی بخشها برگزار شده و همچنان در حال اجراست تا  هم پاسخگوی مردم باشیم  و هم رضایت آنها جلب شود.

ولی زاده یادآورشد: در این برهه از زمان همدلی و هم افزائی  و هم زبانی مردم و مسئولان بسیار مهم بوده و وظیفه همه مدیران است که در جهت رفع مشکلات مردم گامهای موثر برداشته و در این راستا ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با مسئولان و شنیدن مشکلات و درخواست و دغدغه آنها وظیفه مدیران است و تلاش می کنیم با دستور رسیدگی سریع به مشکلات دین خود را به ولی نعمتان خود ادا کنیم.

لازم به ذکر است به طور متوسط در هر ماه دو جلسه میز خدمت در بخش ها و روستاهای شهرستان بابل جهت رفع مشکلات شهروندان بابلی از سوی فرمانداری تدارک دیده شده و فرماندار به همراه دستگاههای خدمات رسان در این جلسات حضور مثمر ثمر دارند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها