امروز : 1 اردیبهشت 1403

همایش ائمه جمعه سراسر استان

همایش ائمه جمعه در بیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی :

کد خبر : 79347 11 اسفند 1397
پ

همایش تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی ائمه جمعه سراسر استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و احمد حسین زادگان استاندار محترم مازندران ـ ائمه جمعه سراسر استان ـ دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ـ سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و ... در مصلی قدس آمل : ‎

 

همایش تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی ائمه جمعه سراسر استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و احمد حسین زادگان استاندار محترم مازندران ـ ائمه جمعه سراسر استان ـ دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ـ سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و ... در مصلی قدس آمل :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : در این جلسه کلیه ائمه جمعه نسبت به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطالب و موارد مورد نیاز را ارائه و راهکارهای لازم را در جهت تبیین بیانیه اعلام نمودند .

در ادامه احمد حسین زادگان استاندار محتم مازندران در همایش استانی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در مصلی قدس شهرستان آمل با اشاره به تبیین بیانه گام دوم رهبری اظهار کرد : همانطور که رهبر معظم انقلاب در فرمایشان خود فرمودند : بنا نخواهیم داشته که اولویت های جامعه را در قالب همایش ها دنبال کنیم و درگیر تشریفات شویم که هیچ فایده نخواهد داشت .

استاندا مازندران با بیان سرفصل های بیانیه گام دوم رهبری تصریح کرد : توجه به علم و پژوهش که در این بیانیه ذکر شده است را می توان از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و همینطور پیشرفتی که در زمینه تولید نانو ، تولید نشر ، تکنولوژی جدید چون هوافضا داشتیم .

وی با بیان اینکه شاهد بیشترین وفاق و همگرایی در استان هستیم خاطر نشان کرد : جلسات متعددی با مجمع نمایندگان در خصوص منطقه آزاد و پسماند برگزار شده مدیران استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی است

استاندار مازندران تسریح کرد : بهره وری در حوزه اداری کشور از هشت ساعت کار ، زیر یک ساعت است ، که اگر چند دقیقه از جا بلند شویم و حرکات کششی انجام دهیم نه تنها به فرآیند توسعه خللی ایجاد نمی کند بلکه روحیه افراد و کارمندان را بالا می برد و کارکنان می توانند شاداب تر به کار ارباب رجوع ها رسیدگی نمایند .
وی در پایان ادامه داد : اقتصاد دغدغه 10 ساله رهبری بوده است که متأسفانه آنطور که باید نتوانستیم اجرایی کنیم و مفاسد اقتادی مانند خوره در دستگاههای اجرایی وبخش های مختلف جامعه وجود دارد که کشور را درگیر کرده و امید را از جامعه ما گرفته است .

حسین زادگان بیان داشت : اولویت های اول ما پسماند و منطقه آزاد می باشد ، امیدواریم تا این دو اولویت با امضاء نمایندگان استان و حجت الاسلام طبرسی بحث منطقه آزاد و پسماند بصورت ریشه ای دنبال شود و طی فرآیندی حل شود . و جلسه ائمه محترم جمعه می تواند بازوی قوی برای استان باشد و بعد از چهل سالگی انقلاب رهبر معظم در فرمایشات اظهار داشتند : علم و پژوهش دستاوردهای انقلاب شکوهمند است ، بحث اقتصاد و توسعه در دستور کار همه مدیران دستگاههای اجرایی استان می باشد .

وی با بیان اینکه با نظارت مستمر ، قیمت ها را ثابت نگه خواهیم داشت ، خاطر نشان کرد : 100 تن مرغ با قیمت 11 هزار و پانصد و همچنین 500 تن میوه شب عید ، 11 هزار و 70 تن شکر وارد بازار کردیم تا قیمت ها ثابت بمانند .

این مسئول ادامه داد : ما موظف به پاسخگویی به ائمه جمعه هستیم ، شما که دغدغه جامعه را دنبال می کنیم و مسئولین باید پاسخگو باشند ، باید سیستم ها وروش ها را اصلاح کنیم ، نزدیک به 40 کارگروه در استان داریم ، در بحث ملاقات عمومی سعی کردیم اینگونه برنامه ها را در دل شهرستانها ببریم و فاصله ها را کم کنیم . مردم از ما توقع ندارند بلکه توجه می خواهند . در بحث تکریم ارباب رجوع سامانه نمتا را طراحی کردیم و  مردم هرگونه ایده و نظر دارند مطرح می کنند و ما به آنها بررسی می کنیم .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها