امروز : 7 اردیبهشت 1403

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و فرماندار شهرستان بهشهر:

همایش منطقه ای بزرگداشت روز زن در بهشهر برگزار شد

کد خبر : 79315 9 اسفند 1397
پ

در این مراسم که معاونین فرمانداران شرق مازندران،مشاوران امور بانوان فرمانداری های شرق مازندران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران حضور داشتند، ضمن ارج نهادن به جایگاه والای زن در جامعه ازجمعی از بانوان فرهیخته و فعالان عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی و اشتغال زایی شرق استان مازندران تقدیر شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر صبح امروز به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با میزبانی فرمانداری بهشهر، جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته مقام زن و روز مادر با عنوان "میلاد ام الائمه" با حضور حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر، و جمعی از مسوولان در سالن ارشاد بهشهر برگزار شد.

در این مراسم که معاونین فرمانداران شرق مازندران،مشاوران امور بانوان فرمانداری های شرق مازندران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران حضور داشتند، ضمن ارج نهادن به جایگاه والای زن در جامعه ازجمعی از بانوان فرهیخته و فعالان عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی و اشتغال زایی شرق استان مازندران تقدیر شد.

حسن نژاد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم عنوان کرد: بانوان جامعه ما برای تداوم نقش خود در درون خانواده باید سهم و حضور خود را در سایر بخش های اجتماعی تقویت کنند؛ چرا که بر خانواده اثرگذاشته و خانواده می تواند بر سایر بخش ها اثرگذار باشد.

حسن حسین نژاد اظهار کرد: عشق و مهربانی در بخشی های مهم این هستی وجود دارد و عشق مادر به فرزند، نمونه ای است که در جهان همتا ندارد و عیچ عشقی در مقابل عشق مادر و فرزند قابل مقایسه نیست.

وی گفت: نادیده گرفتن این عشق و فرستادن فرزندان به رزمگاه، عشقی والاست که با مدیریت این عشق، به این عشق می بالند و جامعه از مجموعه تلاش و گذشت شما مادران احساس سرافرازی می کند.

حسن نژاد افزود: پاسداشت مقام مادر و زن از مهمتزین وظایف ماست و باید در این بخش تلاش کنیم.

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در این مراسم در سخنانی با بزرگداشت روز زن و میلاد فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: انقلاب ما در قبل و بعد از انقلاب و دوران مختلف با همراهی بانوان در کنار مردان این سرزمین به این جایگاه رسیده است و بانوان همواره در کنار مردان و گاهی جلوتر از آنان بودند و باید قدردان بود.

هادی خنجری افزود: نام ایران به دلیل مجاهدت خانواده‌های شهدا در جهان تلالو می‌کند و باید قدردان این خانواده‌ها باشیم.

وی گفت: تلاش برای پاسداشت مقام بزرگ مادر و زن از مسائل مهم در جامعه است و باید بدانیم وظیفه‌ای که همسران و مادران شهدا برعهده داشتند کمتر از شهدا نبود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها