امروز : 10 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

پیام تبریک اسماعیل حسن زاده بمناسبت روز زن

کد خبر : 79198 6 اسفند 1397
پ

فرماندار بابلسر همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز روز زن در پیامی این روز را به زنان و مادران شهرستان تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، اسماعیل حسن زاده همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز روز زن در پیامی این روز را به زنان و مادران شهرستان تبریک گفت.

در متن پیام تبریک فرماندار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا أَعْطَینَاکَ الْکَوْثَر

از زمان خلقت انسان، خداوند متعال تساوی حقوق زنان و مردان را در ادیان مختلف بیان نمود و همگان بر این باوریم و معتقدیم که در دنیای امروز زنان همانند مردان در سختی های زندگی حضور داشته و مسئولیت های بسیار زیادی را بر عهده دارند. 

آنچه برای یک زن و مادر ایرانی دارای اهمیت است، کمک به سلامت خانواده و پرورش فرزندانی پاک و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این نقش تنها توسط یک مادر و زن تحقق خواهد یافت. 

حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا (س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

اینجانب میلاد با سعادت و سراسر نور و برکت امّ الائمه، بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را خدمت تمام بانوان شهرستان بابلسر تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه الهی توفیق در تمامی عرصه‌های زندگی را برایتان آرزومندم.

 

اسماعیل حسن زاده

فرماندار شهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
پیوند ها