امروز : 30 فروردین 1403

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش روابط عمومی فرمانداری:

پیام تبریک فرماندار بابلسر به مناسبت پنجم اسفند روز ملی مهندس؛

کد خبر : 79156 5 اسفند 1397
پ

اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر با ارسال پیامی به مناسبت پنجم اسفند، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به جامعه مهندسان شهرستان تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: ‎

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر با ارسال پیامی به مناسبت پنجم اسفند، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به جامعه مهندسان شهرستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جایگاه رفیع مهندس و مهندسی در اندیشه و تاریخ ایران اسلامی یادآور ابتکار، آفرینش و خلاقیت و زمینه‌ساز رشد و موتور محرک پیشرفت کشور در طول اعصار بوده و است.
پنجم اسفند که با نام روز مهندس در تقویم کشور درج گردید، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی است که از آن به عنوان گرامیداشت استعداد، خرد، توان و اراده مهندسین ایرانی، روز پاس داشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامی داشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور می توان نام برد.
اینجانب با تبریک " روز مهندس" به تمامی مهندسان خدوم و پرتلاش بویژه همکاران شاغل در کانون مهندسین و نظام مهندسی بابلسر در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری که بخش عمده توسعه، تجهیز و بازسازی سازه های شهرستان مرهون تلاش این قشر فعال و پویاست؛ از درگاه ایزد منان سلامت و دوام توفیق  یکایک مهندسان محترم را خواستارم.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

 

اشتراک گذاری
پیوند ها