امروز : 6 اردیبهشت 1403

ملاقات مردمی استاندار مازندران

کد خبر : 79049 30 بهمن 1397
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان در تداوم دیدارهای چهره به چهره با مردم همراه با معاونین و مدیران ستادی استانداری، در محل سالن اجتماعات استانداری در حال دیدار و گفتگوست / استاندار مازندران که برخی از این دیدارها را برای سهولت ایاب و ذهاب مردم و بازدید و آشنایی بیشتر با ظرفیت های استان در مناطق مختلف مازندران برگزار می نماید، امروز در استانداری مازندران در حال دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان است. ‎ ‎

 

 
 

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان در تداوم دیدارهای چهره به چهره با مردم همراه با معاونین و مدیران ستادی استانداری، در محل سالن اجتماعات استانداری در حال دیدار و گفتگوست.

استاندار مازندران که برخی از این دیدارها را برای سهولت ایاب و ذهاب مردم و بازدید و آشنایی بیشتر با ظرفیت  های استان در مناطق مختلف مازندران برگزار می نماید، امروز در استانداری مازندران در حال دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان است.

در این دیدارها، اقشار مختلف مردم از جمله جوانان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ... مسایل و مشکلات خود را با استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری در میان می گذارند و دستور لازم را برای واحدها و دستگاه های ذی ربط در جهت حل مسایل خود دریافت می نمایند.

مقام عالی دولت در مازندران باور دارد که باید با رفع مشکلات مردم و انجام اقدامات امید بخش، نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت کرد و بهمین منظور در آغاز به کار در استانداری، اجرای برنامه 100 روزه را بدون صرف اعتبار و با تکیه بر توان مدیریتی به دستگاه های اجرایی و فرمانداران ابلاغ نموده است.

حسین زادگان تنها راهبرد نجات بخش را استفاده از مشارکت مردم و ظرفیت سمن ها بویژه راه اندازی سمن های تخصصی می داند و حضور در میان مردم را از جمله وظایف اساسی مدیران تلقی می کند و همواره بر این مهم تاکید می نماید.

وی تعامل با همه مسئولان، طبقات و گروه های فکری و سیاسی را فرصت بزرگ توسعه ای استان می داند و از وحدت، همدلی، هم افزایی و ایجاد منافع مشترک در استان به عنوان اعتلای همه نقاط مازندران یاد می کند.

استاندار مازندران استفاده از همه ظرفیت ها در سایه اعتدال سیاسی را مهم ترین استراتژی مدیریتی برای خود می داند و در زمینه های مختلف از تمامی توانمندی های استانی و ملی بهره گیری می کند

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها